Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ви чули легенду про щастя? [2] Стверджують, що воно перебувало в золотистому, щільно стуленому пуп’янку тюльпана. [3] Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто силою, хто — хитрощами, хто — заклинанням. [4] І йшли до тієї квітки старі й молоді, здорові й каліки, ішли царі зі шляхетним почтом і жебраки з торбами, ішли багатіїмарнотрати й злидарі без шеляга за душею. [5]Натовп біля квітки збирався і згодом розходився ні з чим.
1.Порушення правил чергування у-в, і-й допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ви чули легенду про щастя? [2] Стверджують, що воно перебувало в золотистому, щільно стуленому пуп’янку тюльпана. [3] Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто силою, хто — хитрощами, хто — заклинанням. [4] І йшли до тієї квітки старі й молоді, здорові й каліки, ішли царі зі шляхетним почтом і жебраки з торбами, ішли багатіїмарнотрати й злидарі без шеляга за душею. [5]Натовп біля квітки збирався і згодом розходився ні з чим.
2.У слові стверджують
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ви чули легенду про щастя? [2] Стверджують, що воно перебувало в золотистому, щільно стуленому пуп’янку тюльпана. [3] Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто силою, хто — хитрощами, хто — заклинанням. [4] І йшли до тієї квітки старі й молоді, здорові й каліки, ішли царі зі шляхетним почтом і жебраки з торбами, ішли багатіїмарнотрати й злидарі без шеляга за душею. [5]Натовп біля квітки збирався і згодом розходився ні з чим.
3. Антоніми вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1─ 4.
[1]Ви чули легенду про щастя? [2] Стверджують, що воно перебувало в золотистому, щільно стуленому пуп’янку тюльпана. [3] Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто силою, хто — хитрощами, хто — заклинанням. [4] І йшли до тієї квітки старі й молоді, здорові й каліки, ішли царі зі шляхетним почтом і жебраки з торбами, ішли багатіїмарнотрати й злидарі без шеляга за душею. [5]Натовп біля квітки збирався і згодом розходився ні з чим.
4.Засобом міжфразового зв’язку між першим і другим реченням є
5.Усі слова мають наголос на першому складі, ОКРІМ
6. Варіантний наголос має слово
7. Помилку в чергуванні і – й, у - в допущено в реченні
8. 15.Помилку в чергуванні у - в допущено в рядку
9. Усі слова мають наголос на другому складі, ОКРІМ
10. Усі слова мають наголос на першому складі, ОКРІМ
11. Словорозрізнювальну функцію НЕ виконує наголос у словах рядка
12. Помилку допущено у твердженні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома