Позначте рядок, у якому всі іншомовні слова написано правильно
Усі слова з НЕ треба писати РАЗОМ у рядку
Укажіть рядок, в якому у слові на місці пропуску пишеться и
Укажіть рядок, в якому речення містить сполуку слів, співзвучних з прислівником.
Укажіть рядок, в якому НЕ пишеться разом
У якому реченні частка НЕ пишеться РАЗОМ з прислівником?
1. Дехто з дорослих вважає, що дітям гроші непотрібні 2.Це неправда.
3. Однак вимагати гроші у батьків неприпустимо. 4. Завжди треба враховувати потреби родини, зважати на рівень добробуту сімї.
Літеру и слід писати в усіх словах рядка:
Літеру и слід писати в усіх іншомовних геогріфічних назвах рядка:
Частку не треба писати окремо з наступним словом у реченні
Укажіть рядок іншомовних слів, кожне з яких пишеться з подвоєнням приголосних.
Укажіть рядок, де всі слова пишуться з НЕ і НІ разом
З дефісом треба писати виділені слова у рядку
Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку
Літеру і на місці пропуска треба писати в кожному слові рядка
Літеру и на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка
Прислівники/співзвучні сполуки написані з помилкою в реченні.
Виділене слово є прислівником, і його треба писати РАЗОМ у реченні
13. Укажіть рядок іншомовних слів, у яких пишеться И
Допущено орфоргафічну помилку в рядку
Окремо з часткою НЕ треба писати виділене слово в рядку
Частку НЕ треба писати разом з наступним словом у варіанті
(1) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (2) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (3) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (4) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Букву и треба писати в усіх словах рядка
(1) Тисячі дітей, не/збайдужілих до літератури, знають Івана Малковича – доброго дядечка-казкаря. (2) Після закінчення університету, незважаючи на різноманітні пропозиції, юнак, ще не/відомий нікому, починає вчителювати в сільській школі під Києвом. (3) Створені тут книги «Снігова королева», «Абетка», «Аліса в Дивокраї», «Тореадори з Васюківки», «Вінні-Пух» –справжні не/перевершені ніким витвори поліграфічного мистецтва. (4) В одному з не/давніх рейтингів «50 найкращих сучасних поетів» його прізвище посідає п’яте місце.
Разом у тексті треба писати сполуку слів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома