У якому рядку, всі слова іншомовного походження пишуться з буквою И
У якому рядку всі прислівники записано правильно
НЕ пишемо разом з наступним словом в усіх словах рядка
Літеру и треба написати на місці пропуску в слові
Позначте рядок, у якому на місці пропущеної літери слід написати и:
У всіх словах рядка ПОДВОЄННЯ НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ:
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступну власну назву).
(1)Софія Київська і (2)Золоті Ворота княжого міста, (З)Видубицький монастир і (4)Києво-Печорська лавра з (5)Успенським собором — усе це духовні символи національної історії та культури.
Помилку допущено в написанні власної назви, позначеної цифрою
Через дефіс пишуться всі слова в рядку
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Позначте рядок, у якому всі прислівники треба писати разом
У якому рядку всі складні слова пишемо разом
Позначте рядок, у якому всі слова з НЕ пишуться РАЗОМ
У якому рядку при відмінюванні прізвища Гаршин допущено помилку
Разом треба писати всі слова рядка
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
М'який знак треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
(1) Ми виїхали з рідного села (З/з)елений (Г/г)ай ще в/ранці. (2) У/низу був ліс, далі поле, укрите не/густим туманом, а потім промчали головною вулицею (Ж/ж)овтої (К/к)ручі. (3) По/середині неї стоїть не/великий шинок з однойменною назвою- "(Ж/ж)овта (К/к)руча. (4) Ще не/вивітрені теплі враження про рідне село гріли душу, а Дніпро, що виднівся здаля, нагадував про босоноге дитинство. (5) Як/би не тяжко було покидати свій дім, а все ж по/переду - не/спокійне студентське життя, як ця велика ріка, до якої притулився (З/з)елений (Г/г)ай - стара кучерява діброва.
Обидва виділені слова треба писати з малої літери в реченні
(1) Ми виїхали з рідного села (З/з)елений (Г/г)ай ще в/ранці. (2) У/низу був ліс, далі поле, укрите не/густим туманом, а потім промчали головною вулицею (Ж/ж)овтої (К/к)ручі. (3) По/середині неї стоїть не/великий шинок з однойменною назвою- "(Ж/ж)овта (К/к)руча. (4) Ще не/вивітрені теплі враження про рідне село гріли душу, а Дніпро, що виднівся здаля, нагадував про босоноге дитинство. (5) Як/би не тяжко було покидати свій дім, а все ж по/переду - не/спокійне студентське життя, як ця велика ріка, до якої притулився (З/з)елений (Г/г)ай - стара кучерява діброва.
Окремо треба писати
(1) Ми виїхали з рідного села (З/з)елений (Г/г)ай ще в/ранці. (2) У/низу був ліс, далі поле, укрите не/густим туманом, а потім промчали головною вулицею (Ж/ж)овтої (К/к)ручі. (3) По/середині неї стоїть не/великий шинок з однойменною назвою- "(Ж/ж)овта (К/к)руча. (4) Ще не/вивітрені теплі враження про рідне село гріли душу, а Дніпро, що виднівся здаля, нагадував про босоноге дитинство. (5) Як/би не тяжко було покидати свій дім, а все ж по/переду - не/спокійне студентське життя, як ця велика ріка, до якої притулився (З/з)елений (Г/г)ай - стара кучерява діброва.
Окремо треба писати
Разом треба писати всі слова рядка
Літеру -и- треба писати на місці пропуску в слові
Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку
Неправильне слововживання в рядку
Помилку допущено у написанні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома