Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
У котрому рядку всі слова пишуться з апострофом?
У котрому рядку є «зайве» слово?
У котрому рядку допущено помилки у всіх словах при вживанні м'якого знака?
У котрому рядку в усіх складних власних назвах з великої букви пишеться лише перше слово?
Виділіть рядок, у якому в усіх словах спрощення в групах приголосних позначено на письмі.
Укажіть рядки, в яких допущено помилки на подвоєння приголосних
Укажіть рядки, у яких усі слова іншомовного походження написані правильно
Укажіть рядки, у яких допущено помилки у зміні приголосних
(1) Усе починається з дитинства, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в перше звучання почутої мелодії навічно вплітається для маленької дитини багатоголося душі та світу. (3) Відтепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам і сподіванням.(4) I, напевно, головному - взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова - це неначе душа, яка ходить навшпиньки.
Орфографічну помилку допущено у слові речення
(1) Усе починається з дитинства, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в перше звучання почутої мелодії навічно вплітається для маленької дитини багатоголося душі та світу. (3) Відтепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам і сподіванням.(4) I, напевно, головному - взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова - це неначе душа, яка ходить навшпиньки.
Чергування голосних при зміні слів не відбудеться в корені слова
(1) Усе починається з дитинства, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в перше звучання почутої мелодії навічно вплітається для маленької дитини багатоголося душі та світу. (3) Відтепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам і сподіванням.(4) I, напевно, головному - взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова - це неначе душа, яка ходить навшпиньки.
У тексті слів з подвоєнням приголосних внаслідок збігу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома