За метою задоволення потреб гостя виділяють такі види послуг:
Послуги стандартні, розширеного попиту та унікальні виділяються за:
За економічною ознакою послуги поділяють на:
За формою організації надання виділяють послуги:
Максимізація обслуговування гостя в номері проявляється у:
Комплексний продаж послуг знаходить відображення у:
Вартість користування сейфом включається у вартість проживання в готелях категорії:
Перелік додаткових послуг значно відрізняється у різних за видами та категоріями готелях. Готелі категорії «Люкс» або «5*» надають додаткові послуги:
За способом надання додаткові послуги поділяються на:
Дрібний ремонт одягу передбачений у готелях:
Чищення взуття персоналом готелю є обов’язковим у готелях категорії:
Організація зустрічей і проводів (в аеропорту, на вокзалі тощо) передбачена у готелях категорій:
Виклик таксі передбачений у готелях:
Паркування автомобіля персоналом готелю та подання з гаража (зі стоянки) до під’їзду автомобіля гостя передбачені у готелях:
Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги передбачені у готелях:
Туристичні послуги (туристична інформація, екскурсії, гіди-перекладачі тощо) надаються у готелях таких категорій:
Надається праска й гладильна дошка, а гладить клієнт сам у готелях:
Послуги секретаря, стенографіста, перекладача, розсильного передбачаються в готелях категорії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома