Організація обслуговування споживачів за типом "Кейтерінг"

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 354 рази
10 запитань
Запитання 1

1. Укажіть основні види кейтерингового обслуговування. 


варіанти відповідей

1. Кейтерінг в приміщенні,виїзний кейтеринг, стаціонарне обслуговування корпоративних клієнтів.

2. Кейтерінг в приміщенні, міждержавний,соціальний,гастрономічний.


3.Кейтерінг в приміщенні, міждержавний,соціальний,гастрономічний.

територіальний, регіональний.

4. Кейтерінг в приміщенні, кейтерінг поза приміщенням,соціальний,гастрономічний,

роз'їздний,VIP- кейтерінг.

Запитання 2

2. Як класифікується кейтерингове обслуговування?



варіанти відповідей

1. Форми обслуговування компаній “Сільпо”, “Фуршет”, “Вел март”.


2. За контингентом замовників, за місцем проведення заходу, за повнотою наданих послуг.


3. За кваліфікацією персоналу, якістю розробленого меню, умінням створити атмосферу. умінням створити атмосферу

4. Тематичною наповненістю, наданням ділових послуг. 


Запитання 3

3. Укажіть основні сегменти кейтерингового обслуговування.

варіанти відповідей

1. відвідувачі,що прогулюються на катерах, теплоходах, автомобільному транспорті,фуршети на галявині лісу,

2. Корпоративні замовники, на галявині лісу, на березі річки, моря тощо.

3. Корпоративні замовники, громадські організації, індивідуальні замовники, колективи установ, підприємств, навчальних закладів.


4. Кейтерингові обслуговування в офісах, планетаріях, бізнес- центрах

Запитання 4

4. Укажіть об’єкт кейтерингового обслуговування для корпоративних замовників.


варіанти відповідей

1. Семінари, збори, благодійні бенкети, випускні бали.


2. Ділові зустрічі, презентації, конференції, корпоративні вечірки.


3. Сімейні свята: дні народження, ювілеї, весілля тощо.


4. Комплексні обіди, сніданки, полуденки, вечері. 


Запитання 5

5. . Укажіть підготовчі заходи до організації бенкету.



варіанти відповідей

1. Закупівля продуктів; підбір організаторів культурного відпочинку; підбір матеріально-технічної бази; підбір дизайнерів, флористів; формування бригад офіціантів, барменів.


2. Обслуговування учасників бенкету офіціантами, барменами.


3. Прибирання посуду, приборів, столової білизни; формування їх до відправки з місця проведення бенкету,підбір дизайнерів, флористів; формування бригад офіціантів, барменів.

4. Складання меблів, завантаження на спеціальний транспорт, транспортування до закладу, прибирання приміщення. 

Запитання 6

6. За якими документами готові страви відпускаються з виробництва на місце проведення заходу?

варіанти відповідей

1. За прибутковими накладними,сертифікатам якості,

2. За актом відпускання продукції,сертифікатам якості,

3. За денними забірними листами.


4. За ордерами,за прибутковими накладними

Запитання 7

7. Яких умов повинен дотримуватися виробничий підрозділ при реалізації продукції?


варіанти відповідей

1. Забезпечення відповідної температури подавання страв та напоїв, строків їх реалізації та якості готової продукції.

 


2. Користуватись доготівельним приміщенням з водопроводом та електромережею.


3. Користуватись сучасним модульованим устаткуванням.


4. Готову продукцію слід доставити за 3 - 4 години до початку бенкету.

Запитання 8

8. Який вид обслуговування найчастіше використовується на виставках, коли метою організації заходу є одночасне обслуговування обідом значної кількості людей за столами?

варіанти відповідей

1. Кава-брейк.                   

  

2. Прийом-коктейль.           

3. Фуршет.

 4. Бенкет “шведський стіл”. 


Запитання 9

9.Які Ви знаєте види кейтерінгу?

варіанти відповідей

VIP-кейтерінг;

Кейтерінг в приміщенні;

Кейтерінг поза приміщенням;

Кейтерінг соціальний;

Кейтерінг гастрономічний;

Кейтерінг роз'їздний


Кейтерінг в приміщенні;

Кейтерінг поза приміщенням;

Кейтерінг соціальний;

Кейтерінг гастрономічний;

Кейтерінг роз'їздний

Кейтерінг вуличний

VIP-кейтерінг;

Кейтерінг поза приміщенням;

Кейтерінг соціальний;

Кейтерінг гастрономічний;

Кейтерінг роз'їздний;

Кейтерінг на промисловому підприємстві

Кейтерінг в приміщенні;

Кейтерінг поза приміщенням;

Кейтерінг соціальний;

Кейтерінг гастрономічний;

Кейтерінг роз'їздний;

Кейтерінг в парковій зоні

Запитання 10

10.Як розраховується кількість офіціантів, які беруть участь в обслуговуванні...

варіанти відповідей

розраховується в такому співвідношенні: один офіціант на 10-15 гостей на бенкеті-фуршеті та 6-7 гостей на бенкеті за столом. 

розраховується в такому співвідношенні: один офіціант на 20-25 гостей на бенкеті-фуршеті та 2-3 гостей на бенкеті за столом. 

розраховується в такому співвідношенні: один офіціант на 30-45 гостей на бенкеті-фуршеті та 10-17 гостей на бенкеті за столом. 

розраховується в такому співвідношенні: один офіціант на 100-150 гостей на бенкеті-фуршеті та 10-15 гостей на бенкеті за столом. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест