Організація та проведення спеціальних форм обслуговування

Додано: 22 вересня
Предмет: Технології, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Яка кількість офіціантів необхідна при підготовці бенкету на 100 осіб?

варіанти відповідей

Близько 6.


Близько 8.

Близько 12.

Близько 16.

Запитання 2

Який вид обслуговування найчастіше використовується на виставках, коли метою організації заходу є одночасне обслуговування обідом значної кількості людей за столами?

варіанти відповідей

Кава-брейк.

Прийом-коктейль.

Фуршет.

Бенкет "шведський стіл"

Запитання 3

Укажіть форму обслуговування кейтеринговою компанією фуршету після ділової частини заходу.

варіанти відповідей

Самообслуговування.

Повне обслуговування офіціантами.

Часткове обслуговування офіціантами.

Комбіноване обслуговування.

Запитання 4

Укажіть основні види кейтерингового обслуговування. 


варіанти відповідей

Виїзний кейтеринг, стаціонарне обслуговування корпоративних клієнтів.

Державний, міждержавний.

Територіальний, регіональний.

Національний, професійний.

Запитання 5

Як класифікується кейтерингове обслуговування?

варіанти відповідей

Форми обслуговування компаній "Сільпо", "Фуршет", "Велика кишеня".

За контингентом замовників, за місцем проведення заходу, за повнотою наданих послуг.

За кваліфікацією персоналу, якістю розробленого меню, умінням створити атмосферу.

Тематичною наповненістю, наданням ділових послуг.

Запитання 6

Хто контролює кількість напоїв на столах при підготовці бенкет-фуршету?

варіанти відповідей

Буфетник.

Заступник директора ресторану.

Бармени.

Старший касир.

Запитання 7

Хто контролює кількість страв на столах при підготовці бенкет-фуршету?

варіанти відповідей

Кухар.

Офіціант

Заступник директора ресторану

Старший касир.

Запитання 8

Які фактори впливають на вартість замовлення кейтерингової компанії?

варіанти відповідей

Місце розташування фуршетних столів.

Пожежна та екологічна безпека.

Тип і клас закладу ресторанного господарства, кількість гостей, меню.

Місце розташування доготівельних приміщень, зручність їх зв'язку із залом для обслуговування гостей.

Запитання 9

Укажіть об'єкт кейтерингового обслуговування для корпоративних замовників.

варіанти відповідей

Семінари, збори, благодійні бенкети, випускні бали.

Ділові зустрічі, презентації, конференції, корпоративні вечірки. 

Сімейні свята: дні народження, ювілеї, весілля тощо.

Комплексні обіди, сніданки, полуденки, вечері.

Запитання 10

Укажіть основні кейтерингові послуги.

варіанти відповідей

Організація культурного дозвілля.

Дизайнерська робота при оформленні приміщень.

Прибирання приміщень після бенкету. 

Приготування та доставка продукції, послуги офіціантів в обслуговуванні.

Запитання 11

Які страви не бажано включати до меню при повносервісному кейтеринговому обслуговуванні? 

варіанти відповідей

Холодні овочеві, м'ясні закуски та страви.

Супи, бульйони. 

Смажена грудинка качки, курка, риба.

Морозиво, коктейлі, десерти.

Запитання 12

За якими документами готові страви відпускаються з виробництва на місце проведення заходу?

варіанти відповідей

За прибутковими накладними.

За актом відпускання продукції

За денними забірними листами.

За ордерами.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест