«Організаційні аспекти та особливості планування навчально-виховного процесу в малокомплектній школі»

Додано: 25 березня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Визначте, що із названого належить до організаційно-педагогічних особливостей навчального процесу в малокомплектних школах:


варіанти відповідей

Створення позитивного клімату, відповідного емоційного середовища.

Створення умов для довірливих, доброзичливих стосунків між учителем та учнями.

Здійснення навчального процесу в малих і різновікових групах.

Використання народної творчості й традицій.

Взаємодія з культосвітніми закладами;

Запитання 2

Визначте, що із названого належить до соціокультурних особливостей навчального процесу в малокомплектних школах:

варіанти відповідей

Створення позитивного клімату, відповідного емоційного середовища.

Створення умов для довірливих, доброзичливих стосунків між учителем та учнями.

Здійснення навчального процесу в малих і різновікових групах.

Нетрадиційне формування навчальних груп за рівнем пізнавальних інтересів.

Використання народної творчості й традицій у навчально-виховному процесі МКШ.


Запитання 3

Визначте, що із названого належить до психологічних особливостей навчального процесу в малокомплектних школах:

варіанти відповідей

Урахування інтересів і потреб у розвитку кожного учня.

Організація різних форм індивідуального навчання

Організація групової взаємодії у процесі навчання.

Використання соціокультурного середовища в навчально-виховному процесі, специфіки місцевого виробництва, сільськогосподарського оточення.

Взаємодія з культосвітніми закладами.

Запитання 4

Вкажіть, що із названого НЕ НАЛЕЖИТЬ до особливих ознак уроку в малокомплектній початковій школі:

варіанти відповідей

Підвищення ролі раціонального добору обладнання, додаткового матеріалу й технічного оснащення навчального процесу.

Зростання активної ролі учнів у процесі засвоєння знань.

Більша методична варіативність у проведенні основних етапів уроку в МКШ.

Проведення запланованого виду уроку незалежно від кількості присутніх на уроці учнів.

Посилена увага до проблеми самонавчання школярів, розвитку їхнього вміння вчитися.


Запитання 5

Який із факторів НЕ впливає на формування класу-комплекту?

варіанти відповідей

Кількість школярів.

Можливість проведення однопредметних та однотемних уроків.

Рівень підготовленості класів до виконання самостійних завдань.

Наступність у роботі.

Психоемоційні стани школярів.

Запитання 6

Гранична наповнюваність з’єднаних класів (класів-комплектів) становить…

варіанти відповідей

Не менше 5 та не більше 12 осіб.

Не менше 3 та не більше 12 осіб.

Не менше 5 та не більше 15 осіб.

Не менше 5 та не більше 10 осіб.

Не менше 7 та не більше 15 осіб.

Запитання 7

Вкажіть найскладніше для роботи з’єднання класів у комплект.

варіанти відповідей

2-й і 3-й класи.

1-й і 4-й класи.

1-й і 2-й класи.

3-й і 4-й класи.

1-й і 3-й класи.

Запитання 8

Які два підходи є можливими під час складання розкладу занять із класом-комплектом?

варіанти відповідей

Поєднання уроків однопредметного й однотемного змісту.

Визначення оптимальної структури й змісту уроку.

Поєднання уроків різнопредметного й різнотемного змісту.

Оптимальна побудова розкладу занять.

Поєднання уроків різнопредметного й однопредметного змісту.

Запитання 9

Відповідно до «Положення про з’єднаний клас»: «Навчальні заняття у з’єднаних класах (класах-комплектах) …

варіанти відповідей

За можливості проводяться з одного навчального предмета (інтегрованого курсу).

За можливості проводяться з різних навчальних предметів.

За можливості проводяться лише з предмета «Я досліджую світ».

За можливості проводяться нарізно.

За можливості проводяться лише з української мови та читання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест