Твір "Поза межами болю"описує події
Твір "Поза межами болю" -
Твір "Поза межами болю" присвячено
Першим падає у «танці смерті»
Визначте літературний стиль твору "Поза межами болю".
Місце, де відбуваються події у творі "Поза межами болю"
Події у повісті "Поза межами болю" розгортаються у такій послідовності
Хто з солдатів, знайшовши в лахміттях кусник цукру, поділив його порівну між товаришами?
"Інтелігент та молодий мрійник. Грав на скрипці у моменти найбільшого душевного болю" - це характеристика
Скільки полонених «відійшли набік від «шляху смерті»?
Пропонує вгамувати голод людоїдством, говорячи «… не розберу, яка різниця між мертвою людиною й, наприклад, між мертвим конем або медведем» герой твору
«ця жінка знищила життя моїх дітей… вона цілувалася з коханцем на їх очах… вона затроїла ангельські душі їддю брехні… » - говорить у творі
Кому із героїв повісті-поеми Осипа Турянського «Поза межами болю» належать слова: «Я і мої товариші стали жертвами жахливого злочину. Нам судилося пройти за життя пекло, яке кинуло нас поза межами людського болю – у країну божевілля і смерті. Я чудом лишився живим».
Про кого сказано у повісті-поемі Осипа Турянського «Поза межами болю»:
«Я – австрієць. У минулому – скрипаль. Доля розпорядилася так, що потрапив до полону. Куля забрала в мене очі. Як і інші, я хотів жити і при першій можливості я тікав з товаришами. Я вдячний їм, що вони не залишили, вони мене тягнули за собою, як їм не було важко»
Бранці твору О. Турянського підтримували вогонь
Сербом за національністю був герой твору "Поза межами болю"
Зі скількох частин складається повість "Поза межами болю"
Епізод, коли семеро товаришів вбивають конвоїра і тікають, - це
"...заплакав і став кликати маму" у повісті О.Турянського
З автором твору - Осипом Турянським - ототожнюється образ
Серед полонених не було
Вищу освіту Осип Турянський здобув
«я так хочу жити не для себе, а для родичів і для науки» - переконаний герой твору
Повість "Поза межами болю" має підзаголовок
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома