основи динаміки. закони Ньютона. Рівноприскорений рух. ч.І

Додано: 9 квітня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 150 разів
10 запитань
Запитання 1

Земля притягує до себе підкинутий м'яч із силою 3 Н. З якою силою цей м'яч притягує до себе Землю?

варіанти відповідей

0,3 Н

3 Н

6 Н

0 Н

Запитання 2

Під час спуску з гори швидкість велосипедиста змінилась за 5с від 5 м/с до 10 м/с. Яке прискорення велосипедиста?

варіанти відповідей

1 м/c2

2 м/с2

0,5 м/с2

4 м/c2

Запитання 3

Прискорення, якого набуває тіло внаслідок дії сили, прямо пропорційне цій силі та обернено пропорційне масі тіла.

варіанти відповідей

Перший закон Ньютона

Другий закон Ньютона

Третій закон Ньютона

Закон всесвітнього тяжіння

Запитання 4

Формула ІІІ закону Ньютона

варіанти відповідей

F=ma

F=mg

F1=-F2

F1=F2

Запитання 5

Сила тяжіння позначена?

варіанти відповідей

3

4

2

1

Запитання 6

Чи залежить швидкість падіння тіла від його маси?

варіанти відповідей

так, чим важче тіло, тим швидше падає

так, чим легше тіло, тим швидше падає

ні, всі тіла падають одночасно при відсутності повітря

ні, всі тіла завжди падають одночасно

Запитання 7

Тіло рухалося зі стану спокою з постійним прискоренням 1,5 м/с2. Визначте швидкість тіла через 4 с.

варіанти відповідей

6 м ⁄с

6 м

5,5 м ⁄с

60 м

Запитання 8

Як зміниться сила всесвітнього тяжіння у разі збільшення відстані між тілами в 3 рази ?

варіанти відповідей

збільшиться в 3 рази

збільшиться в 9 разів

зменшиться в 3 рази

зменшиться в 9 разів

Запитання 9

З яким прискоренням рухається тіло, рівняння швидкості якого v=5-2t.

варіанти відповідей

0

-2 м/с2

5 м/с2

2 м/с2

Запитання 10

З даху будівлі впала бурулька. У момент удару о землю швидкість бурульки дорівнювала 10 м/с. Визначте: а) час падіння; б) висоту будівлі; в) швидкість бурульки на на середині шляху

варіанти відповідей

1. розв'язати задачу за алгоритмом - схема руху; вибор необхідного рівняння; проекції на обрану вісь, обчислення.

2. надіслати розв'язок вчителю.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест