Основи композиції та дизайну

Додано: 11 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 63 рази
27 запитань
Запитання 1

Що таке колористика?

варіанти відповідей

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 2

 Що таке кольорова модель?

варіанти відповідей

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Набір кольорів, який включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Запитання 3

Що таке колірний круг?

варіанти відповідей

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Спосіб зрозуміти асоціації кольорів з різними речами та дозволяє зрозуміти, як кольори взаємодіють один з одним.

Запитання 4

Що означає CMYK?

варіанти відповідей

Субтрактивна кольорова модель, використовується у поліграфії, перш за все при багатофарбовому (повноколірному) друці. Вона застосовується у друкарських машинах і кольорових принтерах.

Адитивна кольорова модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якого червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори. Широко застосовується в техніці для відображення зображення за допомогою випромінення світла.

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

Запитання 5

Що таке світлотінь?

варіанти відповідей

Спостережуване на поверхні об'єкта розподілення освітленості, що створює шкалу яскравостей.

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness)

Елемент визначає співвідношення світлих і темних областей стосовно об'єкту. Світлотінь створюється зовнішнім джерелом світла, яке накладає на об'єкт відблиски і тіні. Саме світлотінь створює глибину у фотографії.

Запитання 6

Що таке композиція?

варіанти відповідей

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле. Композиція будується на взаємній супідрядності всіх графічних елементів. Хороша композиція не дозволяє провести якісь додавання або навпаки, щось прибрати, так як це в свою чергу призведе до глибоких змін її характеру.

Запитання 7

Які види композиції ви знаєте?

варіанти відповідей

фронтальна композиція

плоска

глибинно-просторова

рельєфна

об'ємна

синхронна

досконала

Запитання 8

Головні композиційні прийоми

варіанти відповідей

симетрія

контраст

статика

асиметрія

динаміка

ритм

масштаб

колірна модель

Запитання 9

У композиції художньо-конструкторських виробів діють такі закони, як 

варіанти відповідей

закон світла

закон пропорційності

закон контрасту

закон масштабу

закон ритму

Запитання 10

Художній образ - це

варіанти відповідей

створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.

тип художнього образу, в якому конкретно-чуттєва даність предмета зображення, крім власного, має значення зумисно прихованого натяку на якусь іншу ідею чи образ, що прямо не називаються, але маються на увазі й суттєво переоцінюють зміст того, про що йдеться відкрито, у прямій формі.

вживання слів у прямому значенні. 

Запитання 11

Символ - це

варіанти відповідей

береження та активне передавання текстової інформації. Цю функцію називають комунікативною.

один з основних елементів видання, головний носій відверненого знакового початку, єдиний носій тексту.

ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.

Запитання 12

За місцем у творі образи можуть бути:

варіанти відповідей

трагічними, комічними

позитивними і негативними

головними, другорядними, епізодичними

зорові, слухові, дотикові, смакові, запахові

Запитання 13

Ця Система здатна практично до необмеженого розвитку; являє собою засіб для зберігання, обробки і подальшої передачі інформації.

варіанти відповідей

мовної знакової системи

знакової системи

природних знаків

ковенціональних знаків

іконічної системи

вербальна (мовна) знакова система

Запитання 14

Товарний знак це?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

Запитання 15

Який документ не роздають партнерам, клієнтам і колегам по бізнесу, а зберігають в таємниці як внутрішньокорпоративний документ і тим більше оберігають від конкурентів

варіанти відповідей

Логобук

Гайдлайн

Брендгайд

Брендбук

Запитання 16

Офіційне керівництво з управління брендом

варіанти відповідей

Брендгайд

Брендбук

Логобук

Гайдлайн

Запитання 17

Керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду 

варіанти відповідей

Брендбук

Брендгайд

Фірмовий стиль бренду

Гайдлайн

Запитання 18

Сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.

варіанти відповідей

Брендинг

Бренд-менеджмент

Фірмовий стиль

Айдентика

Запитання 19

Що не належить до характеристик бренду

варіанти відповідей

Загальновідомість

Престижність

Брендинг

Загальнодоступність

Запитання 20

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. 

варіанти відповідей

Загальновідомість

Бренд

Загальнодоступність

Престижність

Запитання 21

Що відноситься до основних елементів фірмового стилю?

варіанти відповідей

фірмові кольори

фірмовий комплект шрифтів

товарний знак

фірмовий бланк

Запитання 22

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

динамічна

вербальна

інформаційна

Запитання 23

Оберіть складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

електронні листи

упаковка

бланки

візитівки

слоган

брендбук

фірмовий стиль

Запитання 24

Оберіть елементи бренду

варіанти відповідей

ім'я

слоган

графіка

форми і кольори

логотип

брендбук

Запитання 25

Що таке фірмовий стиль?

варіанти відповідей

комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача

це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 26

Види товарних знаків :

варіанти відповідей

Словесні товарні знаки (літери, числа, слова), - тільки шрифтова композиція.


Комбіновані - змішані (комбінування слів і зображень).


Образотворчі - графічний (малюнки, композиції, зображення),

Запитання 27

Вимоги до товарного знаку :

варіанти відповідей

бути коротким

привертати увагу (поєднанням букв або оригінальним зображенням);


суттєво економити маркетинговий бюджет.

легко читатися 


легко вимовлятися

володіти новизною

легко запам'ятовуватися

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест