Основи об’єктно-орієнтованого програмування

Додано: 26 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
14 запитань
Запитання 1

Що таке змінна?

варіанти відповідей

Це об’єкт у коді програми для запуску певної дії.

Це спеціальне слово в коді програми, за допомогою якого полегшується виконання цієї програми.

Це іменована частина оперативної пам’яті, у якій зберігається значення певної величини.

Це величина, яка постійно змінює своє значення під час виконання програми.

Запитання 2

Оберіть правила надання імен змінним

варіанти відповідей

Першим символом імені має бути літера чи знак нижнього підкреслення.

Решта імені може складатися з літер, чисел або знаків нижнього підкреслення.

Не можна використовувати спеціальні символи, такі як /, # або @.

Не можна використовувати пробіли.

Імена змінних чутливі до регістру. Наприклад, myname і myName – це різні змінні.

Не можна надавати змінним імена команд, наприклад print.

Запитання 3

Оберіть правильні імена змінних

варіанти відповідей

s

_myName

23

b2

4F

knopka

Запитання 4

Оберіть правильні типи змінних в Python

варіанти відповідей

цілі числа - int

від’ємні числа

дійсні числа - float

рядок символів - str

дробоів числа

Запитання 5

Оберіть команду введення даних з клавіатури

варіанти відповідей

print()

int()

input()

float()

Запитання 6

Оберіть правильний вираз введення з клавіатури числа і занесення його значення в змінну N

варіанти відповідей

N=input('Введіть число ->')

N=int(input('Введіть число ->'))

N=int('Введіть число ->')

N=print('Введіть число ->')

input('Введіть число ->')=N

Запитання 7

Оберіть правильний опис понять "об’єкт" та "клас" у програмуванні

варіанти відповідей

Об’єкт – це учень деякого класу.

Клас – група отримувачів знань одного віку.

Об’єкт – це будь-який предмет навколо нас.

Клас – група схожих предметів.

Об’єкт – це екземпляр деякого класу.

Клас – це опис об’єктів певного типу.

Об’єкт – це речі, якими ми користуємось.

Клас – набір речей, які знаходяться недалеко один від одного.

Запитання 8

Що таке подія у програмуванні?

варіанти відповідей

Це твій день народження.

Це вплив на об’єкт, що відбувається в програмі.

Це перше вмикання комп’ютера після великої перерви.

Це вимикання комп’ютера після довгої роботи.

Запитання 9

Що таке метод у програмуванні?

варіанти відповідей

Це способи запуску середовища Python.

Це засоби правильного програмування на мові Python.

Це дії, що відбуваються під час роботи програми.

Це дії, що можуть виконувати об’єкти даного класу.

Запитання 10

Оберіть правильні інструкції створення вікна розмірами 320 на 200 пікселів.

варіанти відповідей

from tkinter import *

root=Tk()

root.geometry(320x200)

from tkinter import *

root=tk()

root.geometry('320x200')

from tkinter import *

root=Tk()

root.geometry('320x200')

from tkinter import *

root=Tk

root.geometry('320x200')

Запитання 11

Оберіть правильні інструкції створення і розміщення кнопки

варіанти відповідей

btn=Button(root, text='Кнопка')

btn.pack()

btn=Button(root, text='Кнопка')

btn.pack

btn=button(root, text='Кнопка')

btn.pack()

btn=Button(text='Кнопка')

btn.pack()

Запитання 12

Опишіть кнопку, яка буде створена у програмі:


Btn=Button(root, text='Натисни мене', width=20, height=2, bg='blue', fg='white')

Btn.pack()

варіанти відповідей

напис на кнопці - Натисни мене, ширина - 20, висота -2, колір тла - синій, колір літер - білий

напис на кнопці - натисни мене, ширина - 20, висота -2, колір тла - синій, колір літер - білий

напис на кнопці - Натисни мене, ширина - 2, висота -20, колір тла - синій, колір літер - білий

напис на кнопці - Натисни мене, ширина - 20, висота -2, колір тла - білий, колір літер - синій

Запитання 13

Що таке компонент Entry?

варіанти відповідей

Це визначення рівня початкових знань з програмування мовою Python.

Це напис на вікні, який повідомляє про помилки під час виконання програми.

Це поле для введення тексту чи числа. Також його можна використовувати для виведення даних.

Це поле, яке можна використовувати для гри в шахи на комп’ютері.

Запитання 14

Оберіть правильну інструкцію для введення з поля Entry1 числа в змінну A

варіанти відповідей

a=int(entry1.get())

A=entry1.get()

a=entry1.get()

A=int(entry1.get())

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест