Основи підприємництва

Додано: 17 квітня
Предмет: Технології, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

ФОПи цієї групи можуть торгувати на ринку, надавати побутові послуги населенню. Передбачено, що підприємець виконує всю роботу самостійно, без найнятих працівників. Це …

варіанти відповідей

Фізична особа – підприємець І групи

Фізична особа – підприємець  ІІ групи

Фізична особа – підприємець  ІІІ групи

Фізична особа – підприємець  ІV групи

Запитання 2

Чи є суб’єктом підприємницької діяльності жителька села, яка кілька разів улітку продає на ринку в місті ягоди зі свого саду?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Хто може бути суб'єктом підприємницької діяльності?

варіанти відповідей

Неповнолітня особа

Юридична особа (підприємство)

Недієздатна особа

Фізична особа – підприємець  

Запитання 4

Яке визначення розкриває зміст поняття «маркетингова товарна політика»? 

варіанти відповідей

це складова господарської діяльності підприємства;

це визначений курс дій, принципи поведінки підприємства на товарному ринку;

це сукупність засобів впливу на споживача за допомогою товару;

це система дій підприємства для визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного потенційного споживача товарами, широкої можливості їх вибору

Запитання 5

Структура маркетингової товарної політики включає в себе: 

варіанти відповідей

ціноутворення;

елімінування;

дослідження ринку;  

інвестування.

Запитання 6

Дизайн товару відноситься до показників якості:

варіанти відповідей

ергономічності;

технологічності;

естетичності;

екологічності.

Запитання 7

Яка з перелічених функцій не відноситься до функцій підприємництва?

варіанти відповідей

розподільча;

інноваційна;

ресурсна;

організаційна.

Запитання 8

Суб’єктами ринку є:

варіанти відповідей

товар, послуги, гроші;

продавці, покупці;

економічні відносини;

товар, гроші, продавці, покупці.

Запитання 9

Який блок маркетингової товарної політики має мету:

забезпечення сталості відповідних характеристик товарів, що впроваджені на ринок і користуються попитом споживачів

варіанти відповідей

елімінування;

інвестування;

новаторство;

обслуговування. 

Запитання 10

Специфічний вид діяльності, спрямований на досягнення поставлених цілей підприємницької діяльності шляхом здійснення цілеспрямованих впливів на наявні ресурси підприємства або організації.

варіанти відповідей

менеджмент

маркетинг

мерчандайзинг

маніпуляція

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест