Тест 1. Основні поняття програми Scratch. Інформатика 6 клас

на 31/03

Додано: 30 березня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 284 рази
22 запитання
Запитання 1

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Спрайт

Рудий кіт

Звичайного кота

Сцену програми Scratch

Запитання 2

Щоб запустити алгоритм потрібно натиснути на.......

варіанти відповідей

Червоний кружечок

Червоний хрестик

Зелений прапорець

Нічого, він сам запуститься

Запитання 3

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Не знаю

Поле для запису тексту

Панель управління

Сцену з певним алгоритмом

Запитання 4

На скільки кроків переміститься Спрайт з данних цієї картинки?

варіанти відповідей

200

150

50

240

Запитання 5

Що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Спрайти

Скріпти

Поле для запису тексту

Кольорову палітру

Запитання 6

Чи можливо зберігати свої проекти на комп'ютері та редагувати їх потім?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Чи можливо змінювати колір свого героя?

варіанти відповідей

Так

Ні

Не завжди

Можливо

Запитання 8

Що зробили з Рудим котом?

варіанти відповідей

Нічого

Відредагували

Змінили колір

Зберегли зміни

Запитання 9

Чи можливо створити таку гру у програмі Scratch?

варіанти відповідей

Так

Ні

Тільки якщо ти програміст

Запитання 10

Скільки проектів можна зробити у Scratch?

варіанти відповідей

1000

50

Безліч

Лише 1

Запитання 11

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 12

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч:

варіанти відповідей
Запитання 13

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч:

варіанти відповідей
Запитання 14

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 15

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

варіанти відповідей

Завжди

5

10

15

Запитання 16

Скільки разів буде виконуватися команда розміщена у тілі такого циклу?

варіанти відповідей

Завжди

5

10

15

Запитання 17

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

10

5

Нескінченна кількість

50

Запитання 18

Що буде результатом виконання даного алгоритму?

варіанти відповідей

Поворот за годинниковою стрілкою на 6 градусів

Поворот проти годинникової стрілки на 6 градусів

Переміщення на 6 кроків

Запитання 19

Що буде рузультатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 4 кроки

Переміщення на 2 кроки

Переміщення на 8 кроків

Запитання 20

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 21

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 22

Що буде рузультатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 14 кроків

Переміщення на 3 кроки

Переміщення на 4 кроки

Переміщення на 7 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест