Характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ літературний напрям
Побудова літературного твору, або порядок, у якому розгортаються події у творі, - це
До великих жанрів епосу належить
Жанр суто українського речитативного народного та героїчного ліро-епосу – ліро-епічний твір про історичні чи соціально-побутові події
Повторення приголосних звуків для посилення інтонаційної та смислової виразності
Найкоротший відрізок певного віршового розміру, сконцентрованого у групі складів з відносно незмінним наголосом, - це
Різновид гуморески, у якому поєднані жанрові особливості гумористичного оповідання, анекдоту, фейлетону
Вислів «Весь клас захоплено слухав» містить
Конкретна історична або сучасна автору особа, яка послужила відправним моментом для створення образу, - це
Поданий уривок містить
Я на вбогім сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки,
Буду сіять квітки на морозі,
Буду лить на них сльози гіркі.
Поетичні рядки «два кольори, мої два кольори: червоне – то любов, а чорне - то журба» містять
Звукову анафору місять рядки
Жанр новели характерний для творчості
Перифрази містить рядок
Установіть відповідність
1 сюжет А головний предмет зображення у творі, те, що в ньому йдеться
2 тема твору Б єдність теми та ідеї в ліричному творі
3 мотив В співзвучність закінчень у суміжних чи близько розташованих
4 рима словах у кінці чи в середині віршованих рядків
Г двоскладова стопа з наголосом на першому складі
Д система подій, у яких розкриваються характери персонажів і
розв’язується суперечності між ними
Установіть відповідність
1. календарно-обрядові пісні А «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над
водою»
2. соціально-побутові пісні Б «Нова радість стала», «Маяло житечко, маяло»
3. історичні пісні В « Зажурилась Україна», « Ой Морозе,
Морозенку»
4. родинно-побутові пісні Г «Ой на горі вогонь горить», «Козака несуть»
Д «Цвіте терен, цвіте терен», «В кінці греблі
шумлять верби»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома