Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування

Тест виконано: 118 разів
12 запитань
Запитання 1

Виберіть правильне твердження, що характеризує людську популяцію

варіанти відповідей

а) Основною умовою існування є інбридинг

б) Вирішальне значення у формуванні популяції відіграють природний добір, мутагенез, дрейф генів

в) Особливостями генофонду - є генетична однорідність

г) Стосунки між особинами - інстинктивні

Запитання 2

Дрейф генів - це

варіанти відповідей

а) міграція особин з однієї популяції до іншої

б) коливання чисельності популяції

в) випадкове коливання частоти генів у великих популяціях

г) випадкове коливання частоти генів у малих популяціях

Запитання 3

Генофонд популяції – це

варіанти відповідей

а) сукупність ознак особин однієї популяції

б) певна кількість особин у популяції

в) взаємодія різних генів у особин різної статі

г) сукупність усіх генів та їхніх алелів особин певної популяції

Запитання 4

Вивчаючи особливості генофонду людини, двоє учнів зробили такі висновки: Перший учень зазначив, що особливістю генофонду людських популяцій є зростання генетичної різнорідності генотипів при збереженні загальної сукупності генів. Другий учень зробив висновок, що особливістю генофонду людських популяцій є залежність генофонду сучасної людини від генофонду її предків. Спробуйте визначити хто з учнів правий.

варіанти відповідей

а) Правий тільки перший

б) Правий тільки другий

г) обидва праві

д) обидва неправі

Запитання 5

Оберіть правильне твердження, що характеризує поліморфність популяцій людини.


варіанти відповідей

а) алелів гена в популяції більше одного

б) ген представлений у певній популяції тільки одним алелем

в) ген у популяції не має алельних представників

г) група генів представлена одним алелем

Запитання 6

Популяція людини це

варіанти відповідей

а) відкрита, неізольвана група особин виду Людина розумна, які мешкають на певній території, мають спільний генофонд та вільно вступають у шлюб

б) закрита, неізольвана група особин виду Людина розумна, які мешкають на відокремлених ділянках території, мають спільний генофонд та вільно вступають у шлюб

в) стабільна, ізольвана група особин виду Людина розумна, які мешкають на певній території, мають спільний генофонд, для якої характерним є явище селекції.

г) стабільна, ізольвана група особин виду Людина розумна, які мешкають на певній території, мають спільний генофонд та вільно вступають у шлюб

Запитання 7

Назвіть різновид популяції людини, який характеризується чисельністю 1500-4000 осіб, низьким природним приростом населення (25 % за покоління), невеликою кількістю осіб, які походять з інших груп (1-2 %) і високою частотою внутрішьогрупових шлюбів (80-90 %)

варіанти відповідей

а) Раси

б) Нації

в) Народи

г) Деми

Запитання 8

Назвіть різновид популяції людини, що має такі особливості: чисельність до 1500 осіб, природний приріст населення становить 20 % за одне покоління, кількість осіб з інших груп - менша 1 %, незначний рівень шлюбної імміграції впродовж декількох поколінь, частота внутрішньогрупових шлюбів - понад 90 %

варіанти відповідей

а) Деми

б) Ізоляти

в) Раси

г) Нації

Запитання 9

Для популяції людини не характерна наявність

варіанти відповідей

а) Суспільного спосібу життя

б) Членороздільної мови

в) первинної сигнальної системи

г) Абстрактного мислення

Запитання 10

Визначте чинники, що впливають на формування генофонду популяцій людини

варіанти відповідей

а) Природний добір

б) Штучний добір

в) Мутаційний процес

г) Популяційні хвилі

д) Гаметогенез

е) Ізоляція

Запитання 11

Визначте властивості, що характерні для генофонду людини

варіанти відповідей

а) Динамічність

б) Ізольваність

в) Цілісність

г) Генетична різнорідність

д) Відкритість

е) Неспрямованість

Запитання 12

Людські популяції відрізняються від популяцій інших тварин такими особливостями як

варіанти відповідей

а) Праця

б) Мова

в) Мислення

г) Суспільний спосіб життя

д) Обмеженість територій

е) Близкоспоріднені стосунки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест