Яким було головне гасло радянського керівництва щодо організації мобілізаційних заходів у перші дні німецько-радянської війни?
Академію наук УРСР в роки війни очолював:
Для допомоги Червоній Армії у забезпеченні новими технічними винаходами у жовтні 1941 року на базі Академії наук УРСР було створено:
Новий метод електрозварювання під флюсом для укріплення танкової броні винайшов:
Виберіть письменників, які пішли на фронт добровольцями у роки Другої світової війни (3 правильні відповіді):
Назвіть кіноповість О. Довженка, яку Сталін особисто заборонив друкувати і екранізувати:
Кому з письменників належать слова:
"В нас клятва єдина і воля єдина,
Єдиний в нас клич і порив:
Ніколи, ніколи не буде Вкраїна
Рабою німецьких катів."
Назвіть патріотичний вірш Володимира Сосюри, написаний в Києві у травні 1944 року, який був заборонений у повоєнні роки:
Хто із відомих письменників у 1945 р. був кореспондентом на Нюрнберзькому процесі:
Письменник, який у довоєнний час перебував у таборах ГУТАБу і втікав звідти, а згодом описав життя в'язнів сталінських таборів у своєму автобіографічному романі "Сад Гетсиманський"
Художник, який створив серію патріотичних плакатів "Гнів Шевченка - зброя перемоги!":
Виберіть рядок, в якому названі актори і режисери воєнної доби:
Установіть відповідність:
1. М. Стражеско; А) автор ескізів нагород та грошей УПА;
2. О. Теліга; Б) режисер фільму "Райдуга";
3. М. Донской; В) автор кіноповісті "Україна в огні";
4. Н. Хасевич; Г) видавець журналу "Літаври" в окупованому Києві;
Д) лікар, який проводив дослідження інфекцій ран;
Виберіть вчених, які зробили унікальний внесок у галузі медицини в роки війни (4 правильні відповіді):
Який заклад, перебуваючи в евакуації, знаходився в м. Уфа (Башкирія):
Кого із поданих нижче письменників нацисти звинуватили у співпраці з українськими націоналістами і розстріляли:
В 1945 році Т. Яблонська намалювала картину:
Хто автор документальних фільмів-хронік: "Битва за нашу радянську Україну"(1943) та "Перемога на Правобережній Україні" (1945 )?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома