Означення тригонометричних функцій

Додано: 8 березня 2023
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 156 разів
11 запитань
Запитання 1

Сторони прямокутного трикутника називаються:

варіанти відповідей

основа, бічні

медіана, бісектриса, висота

катети, гіпотенуза

Запитання 2

У прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів. Це твердження є:

варіанти відповідей

означення прямокутного трикутника

обернена теорема Піфагора

Теорема Піфагора

аксіома

Запитання 3

Тангенсом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення

варіанти відповідей

прилеглого катета до гіпотенузи

протилежного катета до гіпотенузи

протилежного катета до прилеглого катета

гіпотенузи до прилеглого катета

Запитання 4

Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення

варіанти відповідей

протилежного катета до гіпотенузи

прилеглого катета до гіпотенузи

протилежного катета до прилеглого катета

гіпотенузи до протилежного катета

Запитання 5

Синусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення

варіанти відповідей

прилеглого катета до гіпотенузи

протилежного катета до прилеглого катета

протилежного катета до гіпотенузи

гіпотенузи до прилеглого катета

Запитання 6

У трикутнику DEF відомо, що ∠E = 90°, DF = 18 см, cos D = 2/9

Знайдіть сторону DE?

варіанти відповідей

4 см

9 см

2 см

18 см

Запитання 7

Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 10 см, а косинус одного з гострих кутів — 0,8. Знайдіть катети трикутника.


 

варіанти відповідей

8 см , 6 см.

10 см , 4 см

2 см , 3 см

 6 см , 5 см.

Запитання 8

Дано ΔMNK, ∠K = 90°. Знайдіть cos M.

варіанти відповідей

3/5

4/5

3/4

4/3

5/3

5/4

Запитання 9

Дано ΔMNK, ∠K = 90°. Знайдіть tg N.

варіанти відповідей

3/5

4/5

3/4

4/3

5/3

5/4

Запитання 10

Дано ΔMNK, ∠K = 90°. Знайдіть sin M.

варіанти відповідей

3/5

4/5

3/4

4/3

5/3

5/4

Запитання 11

Дано ΔMNK, ∠K = 90°. Знайдіть cos N.

варіанти відповідей

3/5

4/5

3/4

4/3

5/3

5/4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест