Д/з №5 Ознаки подібності трикутників

Додано: 4 грудня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 458 разів
9 запитань
Запитання 1

Діагоналі трапеції ABCD (BC ∥ AD) перетинаються в точці О,

BO:OD = 2:3 , AC = 40 см. Знайдіть довжину відрізка OC

варіанти відповідей

16

24

20

22

Запитання 2

Продовження бічних сторін AB і CD трапеції ABCD перетинаються в точці K, AK = 24 см, AB =16 см, BC =18 см — менша основа. Знайдіть довжину більшої основи AD.

варіанти відповідей

54

27

40

50

Запитання 3

На сторонах AB і BC трикутника ABC позначено відповідно точки M і P такі, що AB = 5 см, BC =10 см, AC = 8 см, BP = 6 см і MB= 3 см. Знайдіть довжину відрізка MP.

варіанти відповідей

4,8

4

5

5,2

Запитання 4

У подібних трикутників кути ?

варіанти відповідей

Пропорційні

 Тупі

 Рівні

Прямі

Запитання 5

У одного з трикутників кути дорівнюють 20° 60° 100°, чому рівні кути у подібному йому трикутнику ?

варіанти відповідей

 100°20°60°

20°6°10°

 20°60°100°

60°30°100°

Запитання 6

Якщо 2 кути одного трикутника відповідно дорівнюють двом кутам другого трикутника, то такі трикутники:

варіанти відповідей

 подібні

рівні

симетричні

рівнобедрені

Запитання 7

Два трикутники подібні, якщо:

варіанти відповідей

два кути одного трикутника дорівнюють двом кутам другого трикутника


відповідні кути рівні та сторони одного трикутника рівні сторонам другого


дві сторони і кут між ними одного трикутника дорівнюють двом сторонам і куту другого трикутника

відповідні кути рівні та сторони одного трикутника пропорційні відповідним сторонам другого трикутника

Запитання 8

Чи подібні трикутники, якщо сторони першого трикутника мають відносяться як 3:8:9, а сторони іншого дорівнюють 24 см, 9 см, 27 см?

варіанти відповідей

Ні, відповідні сторони не пропорційні.

Так, подібні за третьою ознакою подібності трикутників.

Запитання 9

На рисунку A1C1∥AC. Виберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

A1C1/AC=BA1/A1A

BA1/AB=CB/BC1

BC/BC1=AC/A1C1

AC/A1C1=BA1/AB

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест