Паралельне перенесення

Додано: 28 квітня 2022
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 197 разів
8 запитань
Запитання 1

Під час паралельного перенесення прямокутний трикутник ABC із катетами AB=5 см, BC=12 см переходить у трикутник A1B1C1. Знайдіть довжину відрізка A1C1.

варіанти відповідей

7 см

19 см

13 см

Визначити неможливо

Запитання 2

Паралельне перенесення задано формулами x1 = x − 3, y1 = y + 2. У яку точку переходить початок координат за такого перенесення?

варіанти відповідей

(3;−2)

(−3;2)

(−3;−2)

(3;2)

Запитання 3

Під час паралельного перенесення точка A(2;4) переходить у точку A1(5;8). У яку точку переходить точка B(−3;−8)?

варіанти відповідей

B1(1;−2)

B1(0;−4)

B1(−5;9)

B1(−2;−6)

Запитання 4

Два паралельних перенесення задані відповідно формулами x1= x + 2, y1= y + 1 та x2= x1−1, y2= y1−2. Якими формулами задане перетворення, що утворюється в результаті послідовного виконання цих перенесень?

варіанти відповідей

x2 = x + 1, y2 = y − 1

x2 = x + 3, y2 = y − 3

x2 = x − 4, y2 = y + 1

x2 = x − 3, y2 = y + 3

Запитання 5

У результаті паралельного перенесення квадрат ABCD, сторона якого дорівнює √2 см переходить у чотирикутник A1B1C1D1 Знайдіть довжину відрізка A1C1.

варіанти відповідей

√2 см

2√2 см

2 см

Визначити неможливо

Запитання 6

Паралельне перенесення задано формулами x1 = x + 4, y1 = y − 2. У яку точку переходить початок координат за такого перенесення?

варіанти відповідей

(−4;−2)

(−4;2)

(4;2)

(4;−2)

Запитання 7

Під час паралельного перенесення точка A(3;1) переходить у точку A1(4;3). У яку точку переходить точка B(−1;−2)?

варіанти відповідей

B1(0;0)

B1(−2;−3)

B1(2;4)

B1(3;−1)

Запитання 8

Два паралельних перенесення задані відповідно формулами x1= x + 3, y1= y + 2 та x2 = x1 − 2, y2 = y1 − 1. Якими формулами задане перетворення, що утворюється в результаті послідовного виконання цих перенесень?

варіанти відповідей

x2 = x + 5, y2 = y + 3

x2 = x + 1, y2 = y + 1

x2 = x − 1, y2 = y − 1

x2 = x − 3, y2 = y − 2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест