Периметр прямокутника дорівнює 24 см, а одна з його сторін на 2 см більша за другу. Знайдіть довжину меншої сторони прямокутника.
ABCD - ромб; ∠A = 500. Знайдіть ∠ABD.
Знайдіть гострий кут ромба, якщо його сторона утворює з діагоналями кути, різниця яких дорівнює 400.
АВCD - квадрат. Кут BOC=700. Знайдіть кут OKA.
Квадрат зі стороною 8 см і прямокутник, одна зі сторін якого дорівнює 6 см, мають рівні периметри. Знайдіть невідому сторону прямокутника.
У рівнобедрений прямокутний трикутник АВС вписано квадрат CMKL так, що прямий кут у трикутника і квадрата спільний, К належить АВ. Периметр квадрата дорівнює 24 см. Знайдіть довжину катета ВС.
У прямокутнику ABCD кут BCA дорівнює 300 (див. рисунок). Тоді градусна міра кута ACD дорівнює:
Оберіть властивості прямокутника (декілька):
Різниця кутів ромба 30⁰. Знайдіть усі кути ромба.
Один із кутів ромба дорівнює 700. Який кут утворює менша діагональ зі стороною ромба?
Знайди сторони паралелограма, якщо відомо, що його периметр дорівнює 126 см, а одна із його сторін - 24 см.
Периметр паралелограма - 168 см. Дві з його сторін відносяться як 3:4. Знайдіть довжину більшої сторони.
Установіть відповідність між елементами фігур(1-4) та її периметром (А-Д).
1. Сторона прямокутника дорівнює 5 см, інша на 3 см більша.
2. Сторона ромба дорівнює 7 см.
3. Сторона квадрата дорівнює 8 см.
4. Відстань від точки перетину діагоналей квадрата до однієї з його сторін дорівнює 3 см.
А) 16 см
Б) 24 см
В) 28 см
Г) 32 см
Д) 26 см
Установіть відповідність між чотирикутником (1-3) і найменшим кутом (А-Д) цього чотирикутника.
1. Чотирикутник, градусна міра кутів якого пропорційна числам 3:4:5:6.
2. Паралелограм, сума двох кутів якого дорівнює 800.
3. Ромб діагональ якого утворює з його стороною кут 750.
А) 500 Б) 450 В) 300 Г) 600 Д) 400
Периметр рівнобічної трапеції дорівнює 52 см, основи — 13 см і 21 см. Знайдіть бічну сторону трапеції.
Один із кутів рівнобічної трапеції дорівнює 46°. Чому дорівнюють інші кути?
Основи прямокутної трапеції дорівнюють 10 см і 24 см, а один із кутів — 45°. Знайдіть меншу бічну сторону трапеції.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома