Чи правильно вчителька зробила, що дала ще можливість для Колі правильно вирішити дане завдання?
Чи доречно вчителька сказала "Знову не довчив" і поставила "5" у журнал?
Як вчитель може регулювати взаємодію між учнями під час відповідей?
Як оцінювати учня в подібних ситуаціях, де він може бути схильний до невпевненості?
Яким чином можна адаптувати методи навчання для підтримки Колі у подоланні труднощів?
Як визначити момент, коли варто допомогти учневі, а коли дати йому можливість самостійно виправити помилку?
Як оцінювати учня в подібних ситуаціях, де він може бути схильний до невпевненості?
Як була обґрунтована оцінка "5", яку вчителька поставила Колі?
Чи були використані ефективні стратегії для допомоги Колі під час його заплутування?
Як вчителю вдалося регулювати обговорення в класі, зокрема, коли багато учнів бажали відповісти?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома