Педагогічна ситуація.

Додано: 8 листопада 2023
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Чи правильно вчителька зробила, що дала ще можливість для Колі правильно вирішити дане завдання?

варіанти відповідей

Так


Ні

Запитання 2

Чи доречно вчителька сказала "Знову не довчив" і поставила "5" у журнал?

варіанти відповідей

Так

Ні

Інший варіант

Запитання 3

Як вчитель може регулювати взаємодію між учнями під час відповідей?

варіанти відповідей

Всі правильні відповіді.

Забезпечити безпечне та підтримуюче середовище, де учні не бояться помилятися.

Дозволяти учням виправляти чи доповнювати відповіді однокласників, але контролюйте цей процес, щоб уникнути відчуття конфлікту чи зневаги.

Залучати учнів до рефлексії над власними та однокласників відповідями.

Запитання 4

Як оцінювати учня в подібних ситуаціях, де він може бути схильний до невпевненості?

варіанти відповідей

Оцінювати не лише правильність відповідей, але й активність, доповнення, виправлення помилок та загальну участь у навчальному процесі.

Всі правильні відповіді.

Розглядати можливість створення завдань, які відповідають рівню підготовленості та здатностей конкретного учня.

Враховувати рівень навичок та підготовленості кожного учня, не порівнюючи їх напряму один з одним.

Запитання 5

Яким чином можна адаптувати методи навчання для підтримки Колі у подоланні труднощів?

варіанти відповідей

З'ясувати індивідуальні потреби та особливості учня, визначте його сильні та слабкі сторони.

Надавати можливості для вибору завдань або способів виконання, які відповідають його індивідуальним потребам.

Всі правильні відповіді.

Забезпечити додаткову підтримку, наприклад, індивідуальні консультації після уроків чи додаткові матеріали для самостійного вивчення.

Запитання 6

Як визначити момент, коли варто допомогти учневі, а коли дати йому можливість самостійно виправити помилку?

варіанти відповідей

Спостереження за вираженою невпевненістю.

Зваження на рівень складності завдання.

Врахування індивідуальних потреб.

Всі правильні відповіді.

Запитання 7

Як оцінювати учня в подібних ситуаціях, де він може бути схильний до невпевненості?

варіанти відповідей

Використовувати формативне оцінювання для постійного відстеження прогресу учня протягом навчання.

Заохочувати учнів вести рефлексію над своїм власним навчанням та визначати області для вдосконалення.

Розглядати можливість надання індивідуалізованих завдань, які відповідають рівню навчання та інтересам конкретного учня.

Всі правильні відповіді.

Запитання 8

Як була обґрунтована оцінка "5", яку вчителька поставила Колі?

варіанти відповідей

Вплив на клас.

Критерії оцінювання.

Всі правильні відповіді.

Об'єктивність оцінювання.

Запитання 9

Чи були використані ефективні стратегії для допомоги Колі під час його заплутування?

варіанти відповідей

Надання підтримки.

Всі правильні відповіді.

Позитивне підкріплення.

Застосування педагогічних запитань.

Запитання 10

Як вчителю вдалося регулювати обговорення в класі, зокрема, коли багато учнів бажали відповісти?

варіанти відповідей

Попросити учнів піднімати руку перед висловленням думки.

Використання "мозкового штурму".

Підтримка співпраці.

Позитивне підкріплення.

Всі правильні відповіді.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест