Пересертифікація інструкторів з першої допомоги 2025

Додано: 8 січня
Предмет: Основи здоров’я, 11 клас
18 запитань
Запитання 1

Який напрямок діяльності ТЧХУ сформувався з битви під Сольферино?

  

  

  

варіанти відповідей

Перша психологічна допомога

Мінна небезпека

Перша допомога

МГП

Запитання 2

На якій сторінці в методичці знаходиться модуль "Алгоритм надання першої допомоги"?

 

  

 

варіанти відповідей

5

8

19

 28

Запитання 3

Після надання першої допомоги при повній непрохідності дихальних шляхів необхідно звернутись за медичною допомогою.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Якщо у постраждалого травмування стегна, швидка приїде протягом 1 години, ми маємо

варіанти відповідей

прикласти холод, запропонувати постраждалому зайняти зручне положення, психологічно підтримувати постраждалого до прибуття "швидкої".

прикласти холод, вправити травмовану кінцівку одразу на місці події, психологічно підтримувати постраждалого до прибуття "швидкої".

накласти шину, щоб підготувати постраждалого до приїзду швидкої, дати знеболювальні препарати, підбадьорювати постраждалого.

прикласти холод, психологічно підтримувати постраждалого та накласти шину, щоб підготувати постраждалого до приїзду швидкої.

Запитання 5

Скільки модулів у базовій 12-ти годинній Програмі?

варіанти відповідей

10

12

18

необмежена кількість

Запитання 6

Використання АЗД повністю замінює проведення СЛР рятівником

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Під час отримання світлового опіку ока постраждалий може мати:

варіанти відповідей

печіння, розмитий зір або втрата зору, червоні або водянисті очі, кровотеча з ока, головні болі, галюцінації.

червоні або водянисті очі, підвищена чутливість до світла, головні болі, набряки навколо очей, нагноєння.

відчуття печіння, розмитий зір/втрата зору, почервоніння очей, підвищена чутливість до світла, набряки навколо очей.

Запитання 8

В межах 12-ти годинної Програми в модулі "Травми" розглядаються наступні види травм та особливості надання першої допомоги під час їх настання (виділіть усі правильні варіанти відповіді):  

   

варіанти відповідей

травми верхньої кінцівки.

травми хребта.

травмування ліктьового суглоба та плеча.

травми нижньої кінцівки.

травми кісток тазу.

травми чола.

травма голови.

травма гомілки

Запитання 9

СЛР потопельнику починається з:

варіанти відповідей

5 початкових вдувань.

перекидання на коліно для виходу води з легень.

звільнення ротової порожнини.

відведення рук постраждалого в різні сторони.

Запитання 10

Модуль "Кровотеча" в 12-ти годинній Програмі містить такі підтеми:

варіанти відповідей

внутрішня кровотеча, зовнішня кровотеча, носова кровотеча, травматична ампутація, шоковий стан, синдром тривалого стиснення.

внутрішня кровотеча, зовнішня кровотеча, носова кровотеча, травматична ампутація, турнікет, тампонада, синдром тривалого стиснення.

внутрішня кровотеча, зовнішня кровотеча, носова кровотеча, поранення грудної клітки, шоковий стан, синдром тривалого стиснення.

внутрішня кровотеча, зовнішня кровотеча, носова кровотеча, травматична ампутація, шоковий стан, рани живота.

Запитання 11

Якщо часткова непрохідність дихальних шляхів у постраждалого не минула протягом 10-ти хвилин, рятівник має:

 

  

 

варіанти відповідей

 спонукати постраждалого до відкашлювання.

 викликати 103.

 попросити постраждалого підняти руки.

надавати допомогу як під час повної непрохідності дихальних шляхів.

Запитання 12

Вибір планового чи екстреного транспортування постраждалого залежить від:

  

  

варіанти відповідей

ризиків небезпеки.

швидкості приїзду "швидкої допомоги".

виду травмування, яке отримав постраждалий.

Запитання 13

Показанням до проведення СЛР є:

  

 

варіанти відповідей

відсутня свідомість та відсутнє дихання.

відсутнє свідомість та відсутнє дихання/неправильне дихання (часте, судомне, хрипле дихання).

повна непрохідність дихальних шляхів (свідомість є/дихання відсутнє).

Запитання 14

В якому модулі ми демонструємо чепець Гіпократа та пращевидну пов'язку?

варіанти відповідей

Кровотеча.

Рани.

Травми.

Опіки.

Десмургія.

Інший.

Не входять до жодного з модулів.

Запитання 15

Чому ми не навчаємо тампонаді?

варіанти відповідей

Чому це не навчаємо? Навчаємо!

Не вміємо.

Не має обладнання.

Цей спосіб надання допомоги не є першою допомогою, бо вимагає наявності медичної освіти.

Запитання 16

Скільки ігрових ситуацій в 6-ти годинній Програмі?

варіанти відповідей

0.

1 підсумкова.

10 (виключення модулі "Міжнародний Рух" та "Інші невідкладні стани").

12.

3 (підсумкові на вибір групи).

Запитання 17

Оберіть всі підтеми в модулі "Інші невідкладні стани", які ми розповідаємо в 12-ти годинній Програмі?

варіанти відповідей

Перегрів/Переохолодження

Панічна атака/Суїцид

Отруєння/Алергічна реакція

Інсульт/Судоми

Пологи/Тампонування

Біль в животі/Біль в грудях

Діабет/Гіпертонічна хвороба або криз

Укуси тварин (змії, павуки) / Зомління

Запитання 18

Оберіть всі можливі ознаки переохолодження:

варіанти відповідей

озноб / тремтіння.

втрата координації рухів.

порушення свідомості (збентеження/сонливість).

температура тіла нижче 35 градусів Цельсія.

набряк.

пухирі (через значний час).

потемніння і відмирання шкіри.

зміна кольору шкіри на воскову.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест