Перетворення графіків функції

Додано: 1 грудня 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 89 разів
11 запитань
Запитання 1

Для побудови графіка функції y = f(x) + n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …

варіанти відповідей

осі у на n одиниць униз

осі у на n одиниць угору

осі х на n одиниць вправо

осі х на n одиниць вліво

Запитання 2

Для побудови графіка функції y = f(x + m), де m > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …

варіанти відповідей

осі х на m одиниць вправо

 осі х на m одиниць вліво

осі у на m одиниць униз

осі у на m одиниць угору

Запитання 3

Для побудови графіка функції y = f(x) – n, де n > 0, достатньо графік функції y = f(x) перенести вздовж …

варіанти відповідей

осі х на n одиниць вліво

осі у на n одиниць униз

осі у на n одиниць угору

осі х на n одиниць вправо

Запитання 4

Який з графіків відповідає функції y = x2 + 1?

варіанти відповідей

1 (зелений)

2 (синій)

 3 (червоний)

 4 (коричневий)

Запитання 5

Який з графіків відповідає функції y = 2x2?

варіанти відповідей

1 (зелений)

 2 (синій)

3 (червоний)

4 (коричневий)

Запитання 6

Який з графіків відповідає функції y = –x2?

варіанти відповідей

1 (зелений)

2 (синій)

3 (червоний)

4 (коричневий)

Запитання 7

Якою формулою позначається графік функції зображеної на рисунку?

варіанти відповідей

 y=x2 - 3

y=x2 + 3

 y=(x - 3)2

y=(x + 3)2

Запитання 8

Якою формулою задається графік функції зображеної на рисунку?

варіанти відповідей

 y= - (x - 2)2 + 3

y=2 - (x + 3)2

 y= - (x + 2)2 - 3

y= - (x - 3)2 + 2

Запитання 9

В результаті паралельного перенесення графіка функції у = х² вздовж осі абсцис на 5 одиниць вправо отримали графік функції

варіанти відповідей

 у = (х + 5)²

 у = х² – 5

 у = х² + 5

 у = (х – 5)²

Запитання 10

Знайдіть координати вершини параболи х2+6х-5=0.

варіанти відповідей

(6;5)

(3;22)

(3;5)

(6;22)

Запитання 11

Вкажіть нулі функції х2-3х+2=0

варіанти відповідей

(1;0), (2;0)

(1;2)

(3;0), (2;0)

(1;0), (3;0)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест