Гомотетія з центром у початку координат переводить точку А( −8; 2) у точку А₁(−4; 1), Знайдіть коефіцієнт гомотетії.
Позначте рівняння кола, у яке переходить коло х² + у² = 4 при гомотетії з центром у початку координат і коефіціентом 2.
Позначте рівняння прямої, у яку переходить пряма х + у = 1 при гомотетії з центром у початку координат і коефіцієнтом 2.
Позначте рівняння кола, у яке переходить коло
(х + 4)² + (у − 1)² = 4 при гомотетії з центром у початку координат і коефіцієнтом 3.
На рисунку зображено трикутники АВС і А₁В₁С₁ такц що
∠А = ∠А₁, ∠В = ∠В₁, ВС = ½В₁С₁. Яка довжина сторони А₁В₁, якщо АВ = 6 см?
Сторони КL і MN трикутників LKO і OMN, зображених на рисунку, паралельні, KL = 2MN, KN=15см. Яка довжина відрізка ОN?
Дано ⊿MNK∞⊿ M₁N₁K₁, MN = 6 см, M₁N₁ = 15 см. Знайдіть периметр трикутника MNK, якщо периметр трикутника M₁N₁K₁ дорівнює 40 см.
Трикутники АВС і DEF подібні, АВ = 2 см, DE = 5 см, площа трикутника АВС дорівнює 12 см². Знайдіть площу трикутника DEF.
Сторони трикутника відносяться як 3:6:7. Установить відповідність між заданими геометричними характеристиками подібного йому трикутника (1 − 4) та довжинами сторін (у см) цього подібного трикутника(А - Д).
1. довжина меншої сторони подібного трикутника дорівнює
6 см;
2. різниця довжин більшої і меншої сторін подібного трикутника дорівнює 20 см;
3. площа подібного трикутника в 16 разів більша за площу даного трикутника;
4. периметр подібного трикутника дорівнює 48 см.
А 12, 24, 28
Б. 9, 18, 21
В. 15, 30, 35
Г. 18, 36, 42
Д. 6, 12, 14
Продовження бічних сторін АВ і СD трапеції АВСD перетинаються в точці М. Знайдіть АМ (у см), якщо АВ = 6 см і ВС : АD = 3 : 4.
Одна з діагоналей трапеції та її основи дорівнюють 40 см,
18 см і 30 см. Знайдіть відрізки, на які точка перетину діагоналей ділить дану діагональ. У відповідь запишіть довжину меншого відрізка (у см)
У трикутник АВС вписано ромб СМКD так. що кут С у них
спільний, а вершина К належить стороні АВ. Знайдіть сторону ВС (у см), якщо АС = 12 см, а довжина сторони ромба 4 см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома