У контексті медіа-грамотності термін «медіа» стосується мас-медіа.
Передовсім мас-медіа - це: книжки, періодична преса, радіо, телебачення, інтернет-медіа, кінематограф, мобільні телефони, відео та комп’ютерні ігри, музичні записи, білборди та реклама (зокрема, слова або картинки на одязі,
інформація в магазинах або на стадіонах, упаковка їжі), а також постери та
флаєри тощо.
Сучасне суспільство характеризується зменшенням ролі інформації і знань
у житті суспільства.
Інформація — це мас-медіа, які надають споживачу (суб’єкту) можливість отримати результат сприйняття та опрацювання певних відомостей.
Комунікація — це процес обміну інформацією між двома або більше особами.
Яка інформаційна революція пов’язана з винайденням телеграфу, телефону, радіо, телебачення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома