ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ

Додано: 27 травня
Предмет: Інформатика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1)   Які аспекти входять до складу діагностики навчання в освітньому процесі?

варіанти відповідей

Оцінка емоційного стану учнів

Визначення ступеня невдач учнів

Оцінка рівня досягнень учнів згідно з освітніми стандартами

Аналіз структури особистісних якостей учнів

Запитання 2

Яка з перерахованих функцій оцінювання передбачає сприяння вихованню старанності, почуття обов'язку і відповідальності за результати своєї праці?

варіанти відповідей

Контролююча

Навчальна

Діагностично-коригуюча

Виховна

Запитання 3

1)   Які елементи оцінювання передбачають оцінку уміння виразити питання в спеціальних термінах і символах?

варіанти відповідей

Оцінюється знання певного мінімуму основного матеріалу

Оцінюються вміння виконувати практичні завдання на комп’ютері

Перевіряється здатність учнів самостійно мислити

Оцінюється вміння перевести питання на формальну мову і виразити його в спеціальних термінах і символах

Запитання 4

1)   Які заходи сприяють розвитку зацікавленості, відкритості та відповідальності учнів?

варіанти відповідей

Оцінювання лише кінцевих результатів роботи

Відсутність чітких критеріїв оцінки

Проведення обговорень вправ і завдань, у процесі яких учні можуть замислитися щодо власного способу вчитися

Проведення оцінювання тільки за значні досягнення

Запитання 5

  Яка з наведених форм оцінювання надає можливість отримати моментальний зворотний зв'язок та більш точно діагностувати рівень учнівської навченості шляхом постановки запитань у процесі відповіді учня?

варіанти відповідей

Лабораторна або практична робота на комп'ютері

Інтерв'ю

Тестування

Усна форма перевірки знань або усне опитування

Запитання 6

  Чому рекомендується використовувати письмову форму оцінювання, особливо при вимірюванні знань, пов'язаних із оцінюванням когнітивного розвитку та проблемного мислення?

варіанти відповідей

Оцінювання за письмовими роботами забезпечує більшу об’єктивність інтерпретації результатів.

Письмова форма оцінювання є більш ефективною для вимірювання знань, пов’язаних із знанням термінів та понять.

Усна форма оцінювання часто не відповідає критеріям об’єктивності, надійності та валідності.

Письмова форма оцінювання є найшвидшим та найефективнішим способом перевірки знань.

Запитання 7

1)   Коли проводиться перевірка знань з метою діагностування якості засвоєння учнями структурних основ і взаємозв'язків розділу, яка має навчальне завдання і ґрунтується на узагальненні та цілісному баченні крупного блоку навчальної інформації?

варіанти відповідей

Попереднє оцінювання

Поточне оцінювання

Повторне оцінювання

Підсумкове оцінювання

Запитання 8

1)   Які аспекти оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики включають в себе рівень сформованості умінь і навичок?

варіанти відповідей

Тільки характеристика відповіді учня

Якість знань та самостійність оціночних суджень

Рівень оволодіння розумовими операціями

Самостійність учнів у навчальній діяльності

Запитання 9

1)   Учень, який належить до категорії "початкового" рівня навчальних досягнень:

Запитання 10

1)   Учень, який належить до категорії "початкового" рівня навчальних досягнень:

варіанти відповідей

Відтворює основний навчальний матеріал елементарно, з фрагментарними відповідями.

Володіє неповними та поверховими знаннями, недостатньо осмислює матеріал та не вміє самостійно аналізувати.

Самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, має узагальнені операції, вміє робити висновки, проте без елементів власних суджень.

Має глибокі та міцні знання, вміє застосовувати їх творчо та виявляти особисту позицію.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест