1) Які аспекти входять до складу діагностики навчання в освітньому процесі?
Яка з перерахованих функцій оцінювання передбачає сприяння вихованню старанності, почуття обов'язку і відповідальності за результати своєї праці?
1) Які елементи оцінювання передбачають оцінку уміння виразити питання в спеціальних термінах і символах?
1) Які заходи сприяють розвитку зацікавленості, відкритості та відповідальності учнів?
Яка з наведених форм оцінювання надає можливість отримати моментальний зворотний зв'язок та більш точно діагностувати рівень учнівської навченості шляхом постановки запитань у процесі відповіді учня?
Чому рекомендується використовувати письмову форму оцінювання, особливо при вимірюванні знань, пов'язаних із оцінюванням когнітивного розвитку та проблемного мислення?
1) Коли проводиться перевірка знань з метою діагностування якості засвоєння учнями структурних основ і взаємозв'язків розділу, яка має навчальне завдання і ґрунтується на узагальненні та цілісному баченні крупного блоку навчальної інформації?
1) Які аспекти оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики включають в себе рівень сформованості умінь і навичок?
1) Учень, який належить до категорії "початкового" рівня навчальних досягнень:
1) Учень, який належить до категорії "початкового" рівня навчальних досягнень:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома