Який рядок складається з протонних чисел металічних елементів?
Укажіть кількість нейтронів в атомі хімічного елемента, розташованого в 4-м періоді, VII групі, головній підгрупі Періодичної системи Д. І. Менделєєва.
Як змінюється будова електронної оболонки атомів хімічних елементів 2-го періоду зі зростанням протонного числа?
Укажіть елемент за такими характеристиками: Z = 19 N = 21
Складіть схему розподілу електронів на орбіталях катіону Хрому(+3). У відповіді вкажіть число енергетичних комірок, заповнених спареними електронами.
Максимальне число електронів на третьому енергетичному рівні:
Орбіталі, що мають сферичну форму, називають:
. Вкажіть хімічний елемент, атоми якого мають електронну формулу
1s22s22p63s23p1
Атом якого хімічного елемента має заряд ядра +22?
Вищу валентність хімічного елемента можна визначити за
На кількість електронів атома вказує
У сполуках ступінь окиснення +3 проявляє:
Вкажіть сполуку, у якій Сульфур має мінімальний ступінь окиснення
Для яких атомів хімічних елементів характерний "збуджений" стан?
Найбільша ступінь окиснення фосфору
Кількість енергетичних рівнів відповідає номеру...
Як змінюється металічний характер елементів і хімічна активність металів у періодах справа наліво?
Укажіть елемент, у якого найсильніше виявляються неметалічні властивості: Cl; P; Al; Ar
Які властивості має гідрат натрій оксиду?
У якої зі сполук основні властивості мають бути виражені яскравіше?
Укажіть елемент, якщо відомо, що всі його електрони розміщено не трьох енергетичних рівнях, а формула леткої сполуки з Гідрогеном має склад Н2R
Електронна формула ...3S13P33d2 відповідає атому...
Укажи елемент, що має найменший атомний радіус: Si; Sn; Pb; Ge
Укажіть електроннi формули, у яких припущено помилку:
А) 1S22S22P63S23P33d104S1
Б) 1S22S22P83S23P64S13d10
В) 1S22S22P63S23P64S13d2
Г) 1S22S22P63S23P64S23d5
Д) 1S22S22P62d103S23P64S1
Елемент, якому відповідає вищий оксид із загальною формулою R2O5, утворює летку сполуку з Гідрогеном, масова частка Гідрогену у якій 3,85%. Назви цей елемент.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома