Позначте електронну формулу хімічного елемента, що утворює вищий оксид складу R2O5:
В якій парі обидва хімічні елементи мають на зовнішньому енергетичному рівні по два електрони?
В якій парі обидва хімічні елементи мають однакове число енергетичних рівнів?
В якій парі обидва хімічні елементи належать до d-елементів?
Позначте можливі ступені окиснення Карбону:
Установіть відповідність між загальною формулою вищого оксиду та електронною формулою зовнішнього енергетичного рівня атома хімічного елемента :
Установіть відповідність між електронною формулою хімічного елемента та валентними можливостями атома:
У якого хімічного елемента найбільший радіус атома:
Який хімічний елемент має найкращі відновні властивості:
Проаналізуйте твердження та позначте правильну відповідь:
I Кисень може бути тільки окисником
II Вольфрам належить до d-елементів
Проаналізуйте твердження та позначте правильну відповідь:
I Арсен є p-елементом
II Аргентум є s-елементом
Вкажіть значення валентності, яку не може виявляти в збудженому стані елемент , електронна формула якого ...3S23P5
Елемент знаходиться в 4 періоді, побічній підгрупі третьої групи. Яка скорочена електронна формула йому відповідає:
Яка з наведених скорочених електронних формул відповідає елементу з найбільшою електронегативністю:
Укажіть протонне число хімічного елемента, в атомі якого на зовнішньому енергетичному рівні міститься 4 електрони:
Укажіть нуклонне число хімічного елемента, розташованого в 4-му періоді, V групи, головній підгрупі Періодичної системи Д. І. Менделєєва:
Укажіть порядковий номер хімічного елемента Е, який належить до ІІІ періоду періодичної системи й утворює летку сполуку з Гідрогеном складу ЕН3:
Властивості елементів перебувають в періодичній залежності від :
Скільки нейтронів і електронів у нукліді 37Cl?
Нукліди Оксигену 16O та 18O
У ряду оксидів SiO2 – Р2O5 – SO3 – Сl2O7 найсильніші кислотні властивості проявляє:
Відносна молекулярна маса оксиду елемента першої групи 62, який гідрат оксида цього елементу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома