первоначальні хімічні поняття

Додано: 5 січня 2021
Предмет: Хімія, 7 клас
Тест виконано: 168 разів
14 запитань
Запитання 1

У наведеному переліку порівну фізичних тіл і речовин: цвях, цинк, ваза, кухонна сіль, молоток, залізо.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

До фізичних явищ належать:

варіанти відповідей

Горіння магнію;

Утворення хмар'

Прожа­рювання міді.

Запитання 3

Молекулярну будову мають такі речовини :

варіанти відповідей

Залізо

Вода

Кухонна сіль

Спирт

Запитання 4

Зміна забарвлення, випадання осаду, по­ява або зникнення запаху, виділення або погли­нання теплоти — все це є ознаками  хімічної реакції.

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 5

Виберіть хімічний елемент з валентністю два

варіанти відповідей

Алюміній

Гідроген

Оксиген

Хлор

Запитання 6

 Виберіть хімічний елемент з валентністю один

варіанти відповідей

Фосфор

Гідроген

Карбон

Сульфур

Запитання 7

Виберіть хімічний елемент з валентністю три

варіанти відповідей

Карбон

Сульфур

Гідроген

Алюміній

Запитання 8

Оберіть ряд де зображені формули лише простих речовин

варіанти відповідей

Н2О, С, СО2

Сu, О2, Н2

Fe, NaCl, Cl2

 CaCO3, Al2O3, Mg

Запитання 9

Оберіть ряд де зображені формули лише складних речовин

варіанти відповідей

FeS, SO2, Au

F2, N2, O3

H2O, CO, H2CO3

K, Na, P

Запитання 10

Серед запропонованих явищ виберіть хімічне:

варіанти відповідей

Танення льоду  

Горіння паперу

 Ржавіння заліза

Випаровування води

Запитання 11

Вкажіть суму індексів у формулі глюкози (С6Н12О6)

варіанти відповідей

12

6

24

18

Запитання 12

Cеред запропонованого списку оберіть ті, що відносяться до сумішей:

варіанти відповідей

Нафта  

Олія

Залізо

Сталь

Запитання 13

Вкажіть хімічний елемент, відносна молекулярна маса якого є вдічі більшою від Сульфуру:

варіанти відповідей

Оксиген

Цинк

Купрум

Ферум 

Запитання 14

Вкажіть, якими методами можна відділити неоднорідну суміш (крейда та вода)

варіанти відповідей

Відстоювання

Фільтрування

Дистиляція


Дія магнітом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест