Підготовка до контрольної роботи " Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлени"

Тест виконано: 281 раз
14 запитань
Запитання 1

1°. Чи тотожно рівні вирази: y+y+y+у  і y4

варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначити

Запитання 2

Для виразу 5m+3m вкажіть тотожно рівний вираз

варіанти відповідей

15mm

8m

15m

8m2

Запитання 3

Чи тотожно рівні вирази: 4(x–2) і 4x–8?


варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначити

Запитання 4

2°. Подайте у вигляді степеня добуток    (–4)· (–4)· (–4)· (–4)· (–4)


варіанти відповідей

-54

-45

45

(-4)5

Запитання 5

3°. Виконайте множення :   a4 · a6          

варіанти відповідей

а2

а24

а10

10

Запитання 6

Виконайте ділення a8: a2.


варіанти відповідей

а4

а6

4

6

Запитання 7

Обчисліть значення виразу: 0,2·(–2)4


варіанти відповідей

3,2

0,32

-3,2

-0,32

Запитання 8

Подайте у вигляді степеня вираз: (n3)4:(n5)2.


варіанти відповідей

n17

n22

n2

n3

Запитання 9

Запишіть у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз:

0,2a4bc3·7ab2c12

.

варіанти відповідей

1,4а5b3c15

0,2abc23

1,4a4b2c15

1,4abc

Запитання 10

Спростіть вираз:  (9a3b)2.


варіанти відповідей

6b2

3a6b2

81a6b2

81a5b2

Запитання 11

Порівняйте:710 і 493             

варіанти відповідей

710 > 493

710 < 493

710 = 493

неможливо визначити

Запитання 12

  2a4b=5. Знайдіть значення виразу:   6a4b           

варіанти відповідей

15

6

4

10

Запитання 13

Обчислити значення виразу

варіанти відповідей

5

25

125

625

Запитання 14

Завдання з логічним навантаженням.

Якого найменшого значення набуває вираз: (y – 5)2+10?

варіанти відповідей

1

-15

5

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест