Підготовка до НМТ. Функції.

Додано: 13 квітня
Предмет: Алгебра, 11 клас
29 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції y = f (x), заданої на проміжку [–2; 4]. Знайдіть проміжок, на якому функція спадає.

варіанти відповідей

[–2; 2]

[–2; 0]

[–2; 4]

[2; 4]

Запитання 2

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

(–∞; –1)∪(–1; +∞)

 (–∞; 1)∪(1; +∞)

 (–∞; +∞)

(–1; 1)

Запитання 3

Задано функцію 

 Знайдіть f (0) : f (1).

варіанти відповідей

0,5

1

0

2

-0,5

Запитання 4

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

[6; +∞)

[-6; +∞)

 (–∞; +∞)

 (–6; +∞)

(–∞; –6]

Запитання 5

Функція y = f (x) — спадна, a = f (10), b = f (–10), c = f (0). Порівняйте a, b і с.

варіанти відповідей

b > c > a

a > b > c

c > b > a

b > a > c

Запитання 6

На рисунку зображено точку, через яку проходить графік функції y = f (x). Укажіть функцію y = f (x).

варіанти відповідей

у = х + 3

у = х - 3

у = х + 2

у = - х + 1

у = х - 2

Запитання 7

Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 1

варіанти відповідей

0.5

2

1

-0,5

Запитання 8

Яке з наведених чисел належить множині значень функції у=х4+5?

варіанти відповідей

4

0

6

-3

Запитання 9

Оберіть парну функцію

варіанти відповідей
Запитання 10

Скільки нулів має функція у=х2-4х

варіанти відповідей

один

два

жодного

три

Запитання 11

Яка з функцій є непарною?

варіанти відповідей


у=х24

у=х26

 у=5х-х3


у=2х-х6

Запитання 12

Графік непарної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

осі OX,

осі OY,

початку кординат,

прямой y=x

Запитання 13

На рисунку зображено графік функції y = f (x), визначеної на проміжку [- 1; 6].


Визначте значення функції y = f (x) в х0 - абсциса точки перетену графіка функції y = f (x) з віссю .

варіанти відповідей

- 2

- 1

0

2

4

Запитання 14

Серед поданих функцій оберіть парну

варіанти відповідей
Запитання 15

Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і підняли вгору на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?

варіанти відповідей

у = (х + 4)² + 6

у = (х +6)² + 4

у = (х – 4)² + 6

у = (х – 6)² - 4

Запитання 16

Виберіть спадні показникові функції

варіанти відповідей

у = 4

у = 0,7х

у = 6х

у = 24-х

у = √2х

у = 3х - 2

Запитання 17

Функція y = f(x) є непарною. Знайдіть f(5), якщо f(-5) = 3.

варіанти відповідей

ваша відповідь

інша відповідь

Запитання 18

Знайти область визначення функції у = √(6-3х) + √(0,5х + 4)

варіанти відповідей

ваша відповідь

інша відповідь

Запитання 19

Знайти найменше значення функції у =3- 7sinx

варіанти відповідей

ваша відповіь

інша відповідь

Запитання 20

Область значень функції у=х²-9

варіанти відповідей

(9;∞)

(-9;+∞)

(-∞;+∞)

(0;+∞)

Запитання 21

Користуючись графіком знайдіть проміжки спадання і зростання функції, нулі функції, проміжки на яких функція більша і менша нуля.

варіанти відповідей

ваша відповідь

інша відповідь

Запитання 22

Графік функції у = kх + 3 проходить через точку А(2; -7). Знайти значення k

варіанти відповідей

Ваша відповідь

Інша відповідь

Запитання 23

Користуючись графіком знайдіть проміжки спадання і зростання функції, нулі функції, проміжки на яких функція більша і менша нуля.

варіанти відповідей

ваша відповідь

інша відповідь

Запитання 24

Яка з поданих функцій є непарною?

варіанти відповідей

у = 7

у = х2 + х

у = 2х3

у = 5х2

Запитання 25

Яка множина значень функції у = 4 - (х + 1)2

варіанти відповідей

(-∞; 4]

[4; +∞)

(-∞; 1]

[-1; +∞)

Запитання 26

Знайти значення аргументу функції у= - 8х+9, якщо значення функції дорівнює

-31

варіанти відповідей

ваша відповідь

інша відповідь

Запитання 27

Графік функції у = х² зсунули ліворуч на 4 одиниці і підняли вгору на 6 одиниць. Графік якої функції отримали?

варіанти відповідей

у = (х + 4)² + 6

у = (х +6)² + 4

у = (х – 4)² + 6

у = (х – 6)² - 4

Запитання 28

Знайдіть нулі функції у = х2 − 27х.

варіанти відповідей

х1 = 0 ; х2 = 27

х1 = 0 ; х2 = -27

х = 0

Запитання 29

Обчисліть вершину параболи у = х2 - 6х +4

варіанти відповідей

(2; -10)

(3; -5)

(-2; 5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест