Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
Прочитайте речення(цифра позначає наступне слово).
Сім (1)кілометрів не (2)близький світ, а зібраний урожай усе ж треба (3) віднести додому. (4)Шофер сказав, що пробив (5)колесо. (6)Мабуть, приїдемо вже завтра (7)зрання на зятевій машині й заберемо дари ланів.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букву на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядлка
Спільнокореневим до слова ОЧІ є
Апостроф ТРЕБА писати в усіх словах рядка
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Разом треба писати обидва слова в рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні
Суфікс -ок- має однакове значення у реченні
Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента ПРОЧИТАВШИ НОВЕЛУ, ... додати
Редагування потребує словосполучення
Помилку у звертанні допущено у варіанті
Помилку допущено в написанні числівника в рядку
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте оголошення.
Оголошення
Школа бального танцю "Фламінго" з 1 вересня проводить набір молодих людей віком від 16 до 20 років. заняття заплановано проводити по понеділках, вівторках і середах. Початок о 19:00. До занять не допускаються особи, які мають серцево-судинні захворювання, а також із проблемами опорно-рухового апарату.
ПРАВИЛЬНИМ є твердження
Визначте варіанти правильного заповнення пропусків у реченні
Півтора____тривав карантин, але зборгованість ми____ліквідували____тижня
Презентація розпочалася ____, уже показали два____.
Прочитайте речення(цифра позначає попередній розділовий знак)
Сповнений сподівань і передсмаку , (1) чоловік побіг у село , (2) де знайшов на перехресті звичайнісінькі крамнички : (3) у першій торгували шматочками металу ,(4) у другій - (5) тонким дротом.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обгрунтування вживаних розділових знаків, запропоноване в рядку
Помилку допущено в написанні прислівника в рядку
Правильно утворено ступені порівняння всіх прикметників у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома