Підготовка до ЗНО 2021

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1086 разів
23 запитання
Запитання 1

Завдання 1-14 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А згідно з інструкцією. 


1. Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення . 

варіанти відповідей

А.Навчання , нявка, виховання, надія

Б .Розжувати, зібрання, зошит, заєць

В .Січень, сьогодні, сірка, свято

Г. Сміється, життя, вітається, тьохкає.

Запитання 2

2.Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово). 1)Близький Схід — назва регіону, розташованого в Західній Азії та Північній Африці. Боротьба за панівні позиції на Близькому Сході пов'язана з величезними природними багатствами, наявністю важливої 2)сільськогосподарської сировини, розвинутої 3)індустрії, 4)металургії, 5)ринків збуту .В американській літературі країни Близького Сходу 6)разом з Іраном та Афганістаном включають у поняття «7.Середній Схід».

 НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами

варіанти відповідей

А 1, 2,3,4

Б 1,2, 6, 7

В 1,3,5,7

Г 1,4, 5, 7

Запитання 3

3. Потрібно вставити букву Е на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. Печ…во, с..ло, в...село, цуц..ня

Б .Пр…стиж, пр…тендент,пр…зирство, пр…подобний

В.Пр…мудрість, пр…сісти, пр…буття, пр…клеєний.

Г. Брат..к, ударн..к, біляв..нький, більш..нький

Запитання 4

 4.Букву з на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А.(з, с)доровий, (з, с)пекти, (з, с)казати

Б. (з, с)бути, (з, с)дати, (з, с)розуміти,

В.(з, с)фотографувати, (з, с)косити, (з, с)мити,

Г.(з. с)писати, (з, с)кип’ятити, (с, з)різати

Запитання 5

5.Подвоєння букв в орудному відмінку є в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А. Матір, блакить, совість, річ

Б. Тюль, радість, ніч, мідь

В.Біль, користь, любов, заполоч

Г. Зелень, гуаш, печаль, сіножать

Запитання 6

6. Через дефіс треба писати всі слова, окрім

варіанти відповідей

А.Пів/Дніпра, віце/президент, максі/пальто

Б. Навчально/виховний, радіо/технічний, воєнно/стратегічний

В.Соціально/економічний, івано/франківський, хіт/парад

Г.Фото/конкурс, мікро/організм, супер/маркет 

Запитання 7

7.Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).

На кого завзявся (1) каїн? Боже, покарай! —

Понад все вони любили Свій коханий край.

Вмерли в (2) новім (3) заповіті

З славою (4) святих. —

На (5) аскольдовій могилі

Поховали їх. Із малої літери треба писати слово після цифри

варіанти відповідей

А 1

Б 2

В 3

Г 4

Д 5

Запитання 8

8.НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні

варіанти відповідей

А .Мова відзеркалює душу народу, його історію.

Б. Кожин народ відбувся тоді, коли усвідомив себе у рідному слові.

В. З покоління в покоління, в часи розквіту та падіння передавали нам предки цей скарб.

Г.Народ пликав рідну мову у піснях, легендах, переказах і передавав від роду до роду, щоб не загинула. 

Запитання 9

9.Суфікс–ик -має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ

варіанти відповідей

А.Братик

Б.Вузлик

В.Працівник

Г. Хлопчик

Запитання 10

Завдання 10-14 стосуються речення з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків 10-14 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях. 1. За давніх часів люди заздрили птахам і мріяли 10) ……………… в небо. Великий італійський учений Леонардо да Вінчі ще в п'ятнадцятому сторіччі 11)…………… кресленик 12)……………..апарата, але людина полетіла лише 13)………… ………….. століття – 14)………. ……….. ………………. року.

варіанти відповідей

10. А)Злетіти

Б)Піднятися

В) Полинути

Г)Піднестися

Запитання 11

Завдання 10-14 стосуються речення з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків 10-14 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях. 1. За давніх часів люди заздрили птахам і мріяли 10) ……………… в небо. Великий італійський учений Леонардо да Вінчі ще в п'ятнадцятому сторіччі 11)…………… кресленик 12)……………..апарата, але людина полетіла лише 13)………… ………….. століття – 14)………. ……….. ………………. року

варіанти відповідей

А)Придумав

Б)Створив

В) Винайшов

Г)Вигадав

Запитання 12

Завдання 10-14 стосуються речення з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків 10-14 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях. 1. За давніх часів люди заздрили птахам і мріяли 10) ……………… в небо. Великий італійський учений Леонардо да Вінчі ще в п'ятнадцятому сторіччі 11)…………… кресленик 12)……………..апарата, але людина полетіла лише 13)………… ………….. століття – 14)………. ……….. ………………. року

варіанти відповідей

А)Літаючого

Б)Літального

В)Летючого

Г)Льотного

Запитання 13

Завдання 10-14 стосуються речення з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків 10-14 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

1. За давніх часів люди заздрили птахам і мріяли 10) ……………… в небо. Великий італійський учений Леонардо да Вінчі ще в п'ятнадцятому сторіччі 11)…………… кресленик 12)……………..апарата, але людина полетіла лише 13)………… ………….. століття – 14)………. ……….. ………………. року.

варіанти відповідей

А)Через чотири

Б)За чотири століття

В)Після чотирьох століть

Г)Близько чотирьох століть поспіль

Запитання 14

Завдання 10-14 стосуються речення з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього речення, добираючи для кожного з пропусків 10-14 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних за номерами завданнях.

1. За давніх часів люди заздрили птахам і мріяли 10) ……………… в небо. Великий італійський учений Леонардо да Вінчі ще в п'ятнадцятому сторіччі 11)…………… кресленик 12)……………..апарата, але людина полетіла лише 13)………… ………….. століття – 14)………. ……….. ………………. року.

варіанти відповідей

А) Сімнадцятого грудня тисяча дев’ятсот третього року

Б) Сімнадцятого грудня тисячу дев’ятсот третього року

В) Сімнадцятого грудня тисяча дев’ятисот третього року

Г) Сімнадцятого грудня тисяча дев’ятьохсот третього року

Запитання 15

15.Редагування потребує речення

варіанти відповідей

А. Після обіду сестричка помила чашки, тарілки, виделки.

Б. На присадибній ділянці ростуть картопля й овочі.

В. Урахувавши досвід попередників, можеш уникнути багатьох помилок.

Г.Довідавшись про щось першим, обов’язково поділюся з друзями.

Д. Усвідомлюючи наслідки власних учинків, дій відповідально.

Запитання 16

16.Пряму мову в реченні Перед від’їздом до Львова батько наказував Соломії: «Чесно виконуй свої обов’язки, вчися і йди вперед.» правильно передано непрямою в рядку

варіанти відповідей

А. Перед від’їздом до Львова на навчання батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала його обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Б.Через від’їзд до Львова на навчання батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

В. Перед від’їздом до Львова на навчання батько наказував, щоб він чесно виконував свої обов’язки, вчився і йшов вперед.

Г.Перед від’їздом до Львова батько наказував Соломії, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Д. Перед від’їздом до Львова на навчання Соломіїбатько наказував, щоб вона чесно виконувала свої обов’язки, вчилася і йшла вперед.

Запитання 17

17. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Мова –1) це не просто слова, 2)звуки, 3) це голос народу. Наш народ протягом багатьох віків творив мову,4)боровся за її збереження. У Конституції України написано: «5)Державною мовою в Україні є українська». Чому ж нині, 6)коли маємо свою державну мову,7) одну з найбагатших у світі, 8)не всі нею розмовляють? НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку

варіанти відповідей

А .Кома 2,3,4 - при однорідних членах речення

Б .Двокрапка і лапки 5 — при прямій мові

В.Кома 6, 8– між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком

Г.Тире 1- тире між підметом і присудком

Д.Кома 7 – при відокремленому означенні

Запитання 18

18. Прочитайте діалог.

- Мамо, уявляєш, я сьогодні посварився з Микитою!- сказав Микола.

- Через що, синку, ви ж ним найкращі друзі.

- Розумієш, він проміняв мене на тренування з футболу! Кожні вихідні ми з ним грали у футбол у дворі, а тепер він буде зайнятий у цей час у футбольній школі! А я ще допомагав йому відпрацьовувати паси та удари!

- І правильно робив! Адже мені здається, Микита мріяв попасти до футбольної команди.

- Так і є! Але як же наші прогулянки? Хіба вони йому не важливі?

- Я впевнена, що важливі. Проте вам доведеться знайти для них інший час. Хіба Микита ображався на тебе за те, що ти ходиш на свої заняття зі скейтборду замість того, щоб грати з ним?

Останню репліку можна інтерпретувати так:

варіанти відповідей

А.Мама радить синові перенести свої заняття зі скейтборду, щоб був час для прогулянок .

Б.Мама радить синові залишити заняття зі скейтборду.

В.Мама радить синові знайти інший час для прогулянок.

Г.Мама підтримує Микиту і радить синові знайти інший час для прогулянок

Д.Микита образився на Миколу , що він ходить на заняття зі скейтборду.

Запитання 19

Завдання 19-23 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.

19. Мова – ………………., найбагатший і найміцніший зв’язок, що ……………віджилі, живущі і майбутні покоління народу в одне велике, історично живе ціле.

варіанти відповідей

А. Найважливіший, зів’язує

Б.Самий важливий, зв’язує

В.Найбільш важливіший, зв’язує

Г.Найважливіший, пов’язує

Д. Найважливіший, зв’язує

Запитання 20

Завдання 19-23 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.

20.Дванадцятого квітня тисяча дев'ятсот шістдесят першого року о дев'ятій годині сім хвилин з …………… ……………… знявся ………. космічний корабель "Восток" з людиною на борту.

варіанти відповідей

А. Космодрому Байконур, в небо

Б. Космодрома Байконур, в небо

В. Космодрому Байконура, в небо

Г. Космодрому Байконур, до неба

Д. Космодрому Байконуру, в небо

Запитання 21

21. ……….. ………. ………., запрошуємо Вас .. …………. …………. «За покликом серця»

варіанти відповідей

А. Дорогий Ілля Йосипович, на презентацію збірки

Б. Дорогий Ілле Йосипович, на презентацію збірника

В. Дорогий Ілле Йосиповичу, на презентацію збірки

Г. Дорогий Ілля Йосипович, на презентацію книги

Д. Дорогий Ілле Йосиповичу, на презентацію книги

Запитання 22

22.Історія зафіксувала: людина може оволодіти ………… …………. мовами (є такі приклади) чи вільно розмовляти …………………...

варіанти відповідей

А.Двадцятьма вісьма, дев’ятнадцятьма

Б.Двадцяти вісьма, дев’ятнадцяти

В.Двадцятьома восьми, дев’ятнадцятьма

Г.Двадцятьма восьма, дев’ятнадцятьма

Д.Двадцяти восьми, дев’ятнадцятьма

Запитання 23

23.Завдання 19-23 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.


Більш чи менш конкретні відомості про ………….. запорожців ………….. окремі …………...

варіанти відповідей

А.Чисельність, містять, джерела

Б. Численність, містять, книги

В. Чисельність, поміщають, джерела

Г. Чисельність, говорять, джерела

Д. Чисельність, містять, книги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест