Звук [ч] є в кожному слові рядка
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Чергування приголосних звуків за дієвідмінювання можливе в усіх словах, окрім
На перший склад падає наголос у всіх словах, окрім
Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру з треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру е треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Через дефіс треба писати обидва слова в рядку
Орфографічну помилку (велика/мала літера) допущено у рядку
Немає лексичної помилки в словосполученні
Синонімічне значення мають обидва фразеологізми в рядку
Обставиною є фразеологізм у реченні
Літеру и треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
На другий склад падає наголос в слові
Лексичну помилку допущено в словосполученні
Лише прислівники вжито в рядку
Правильно узгоджено слова в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Окремо треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Слово сказані (речення 1) є
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок. (4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Слово лунко (речення 3) означає
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Були сказані якісь слова: він сказав їх по/своєму, а вона по/своєму. (2)І хоч це було як мова птахів, і говорилося не для того, що/б зрозуміти, одначе й це щасливе лепетання в/купі снопів ще більше зближувало їх. (3)Десь косу лунко клепав косар, і перепел профуркотів у небі, ніби важкий осколок.(4)А біля неї сонцем пахли снопи, і вона йому те/ж пахла сонцем і снопами.
Кому в четвертому реченні використано між
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
М*який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок з вірша
Не знаю, хто ти,
де ж(1)веш,
кого м(2)луєш і голуб(3)ш.
Я знаю: ти ч(4)каєш теж,
Тр(5)вожно вгадуєш і любиш
Букву е треба писати на місці цифри
Помилку допущено у відмінюванні числівника
Підкреслені літери позначають один і той самий звук у всіх словах рядка
Спільнокореневим до слова гора є
Після речення Дмухнув вітерець... треба поставити тире, якщо серед варіантів його продовження вибрати
Помилку допущено в рядку
Установіть відповідність між видом односкладного речення та прикладом
Вид односкладного речення
1. означено-особове
2. неозначено-особове
3. узагальнено-особове
4. називне
Приклад
а) Навкруги море запашних ромашок
б) Оповита серпанком загадковості історія
в) За добро добром і платять
г) Воїнів підняли по тривозі
д) Чого являєшся мені у сні?
Прочитайте речення
Нині...учні найбільш...в гуманітарних дисциплінах, а саме з цих предметів наша школа має значно... кількість переможців
Правильним є варіант заповнення пропусків
Установіть відповідність між видом речення та прикладом
Вид речення
1. складносурядне
2. складнопідрядне
3. безсполучникове
4. складне з різними видами зв*язку
Приклад
а) І тільки той, хто вірить в Бога, повірить і у себе.
б) Літо, розтрушуючи листя, скидало свої розкішні шати.
в) Над заходом ще трохи ясніло, та притишене село вже обіймала дрімота.
г) Під спекотним сонцем жовтіє велика нива, посеред неї маки червоніють.
д) Була рання весна, і рахманний вечір так поетично зарожевив село, що юна душа не могла сидіти в хаті.
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире
Випадок уживання тире
1. між підметом і присудком
2. відокремлення означення
3. відокремлення прикладки
4. у безсполучниковому реченні
Приклад
а) У віконній рамі - графіка зимового саду.
б) Сонце трохи припекло - сніг водою потік.
в) Оце і є той випадок, коли найбліьша мужність - утекти.
г) Гуде вогонь - веселий сатана, червоним реготом вихоплюється з печі.
д) Іронія - це блискавка ума, яка освітить всі глибини смислу.
З*ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Дощ нанизав краплі на чорний дріт, (1)що був (2)натягнутий над подвір*ям, (3)та й подався (4)далі
а) займенник
б) прислівник
в) сполучник
г) дієприкметник (як особлива форма дієслова)
д) дієприслівник (як особлива форма дієслова)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома