Які українські землі ввійшли до складу Литовської держави за князювання великого князя литовського Ольґерда?
До складу яких держав належали землі Північної Буковини та Закарпаття наприкінці 14 ст?
Які чинники зумовили виникнення українського козацтва в XV–XVI ст.?
1. Прагнення влади створити регулярне військо на противагу шляхетському ополченню.
2. Посилення національного, соціального та релігійного гніту українського населення.
3. Існування масиву вільних земель, освоєння південних територій уходниками.
Де була побудована перша Січ козаків?
Як називалося приміщення, в якому жили козаки?
Про яку історичну особу йде мова: у фольклорі відомий під ім"ям Байда, під час походу потрапив у полон і невдовзі був страчений у Стамбулі, відмовившись прийняти мусульманство
Яка подія відбулася в 1556 р.?
Козак-це
Найвищий орган козацької влади - це
За формою правління Запорізька Січ була....
Що таке Січ?
Місцевість, де виникло козацтво?
Клейноди - це:
Якого року сягає перша писемна згадка про українських козаків ?
На які адміністративно- територіальні одинці були поділені українські землі, що увійшли до складу Речі Посполитої?
Люблінський сейм у 1569 році проголосив про державну унію між
Фільварок — це
На якій схемі правильно відображено основні умови Люблінської унії 1569 р.?
Установіть відповідність між назвами воєводств Речі Посполитої, утворених на українських землях, та їхніми теренами, позначеними на карті.
1 Руське 2 Київське 3 Волинське 4 Подільське
Поява та поширення в XV–XVI ст. фільваркового господарства на українських землях було зумовлено
У якому уривку з історичного джерела йдеться про укладення Люблінської унії?
Прийняття Третього Литовського статуту
У якому році була укладена Люблінська унія?
Про який соціально-економічний процес ідеться в Литовському статуті 1588р.?
«Якби якийсь вотчинний підданий або селянин пішов від котрогось боярина, не переходячи до іншого [боярина], і той, від якого піде, не шукав би того підданого або селянина десять років, - надалі йому до нього нема діла».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома