Підготовка до ЗНО/НМТ з математики (алгебра)

Додано: 5 січня
Предмет: Алгебра, 11 клас
13 запитань
Запитання 1

Якщо a/b=2/7, то b/a=

варіанти відповідей

-7/2

7/2

2/7

-2/7

5/7

Запитання 2

Цукерки, що лежать у коробці, можна порівну поділити між двома або трьома дітьми, але не можна поділити порівну між чотирма дітьми. Якому з наведених значень може дорівнювати кількість цукерок у коробці?

варіанти відповідей

36

40

42

48

50

Запитання 3

Якому проміжку належить корінь рівняння 2х - 3=4?

варіанти відповідей

(-∞; -2)

[-2; 0)

[0; 2)

[2; 4)

[4; ∞)

Запитання 4

Укажіть число, що є коренем рівняння −log2x = 3

варіанти відповідей

-9

-8

-6

1/8

1/9

Запитання 5

Оберіть правильний, на вашу думку, варіант відповіді.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 6

cos(900 +α) / sinα =

варіанти відповідей

-1

ctgα

tgα

-ctgα

1

Запитання 7

У групі з 20 учнів 11 класу провели анкетування, щоб з'ясувати, скільки приблизно годин на день кожен з них користується Інтернетом. Відповіді учнів відображено на діаграмі (див. рисунок). Визначте, скільки часу на день (у год) у середньому учень з цієї групи користується Інтернетом?



варіанти відповідей

2,9

2,5

2

3

3,2

Запитання 8

Якщо x2 - y2 = 7 і 3x + 3y = 63, то x - y =

варіанти відповідей

14

147

-1/3

-3

1/3

Запитання 9

Якщо 2α = 3, то 4α + 1 =

варіанти відповідей

12

13

18

36

64

Запитання 10

Укажіть з-поміж наведених функцію f(x), якщо для кожного х з області визначення виконується рівність f(-x) = - f(x).

варіанти відповідей

f(x) = x2

f(x) = 3x

f(x) = 2x + 5

f(x) = log3x

f(x) = 2/x

Запитання 11

Укажіть проміжок, якому належить значення виразу (1 - √2)2.

варіанти відповідей

(-3; 0)

[0; 0,5)

[0,5; 1)

[1; 2)

[2; 5)

Запитання 12

Укажіть похідну функції y= (-7/6)x6 + 5x4 - 14

варіанти відповідей

y= -x7/6+ x5 - 14x

y = -7x5 +20x3 - 14

y = -7x5 + 20x3

y = -7x7 + 25x5

y = (-7/36)x5 + (5/4)x3

Запитання 13

Розв'яжіть нерівність |x + 4|⋅(x - 1) < 0.

варіанти відповідей

(-∞; -4) ∪ (1; +∞)

(-4; 1)

(-∞; 1)

(-1; 4)

(-∞; -4) ∪ (-4; 1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест