Підготовка до ЗНО. Побудова графіків функцій методом геометричних перетворень.

9 запитань
Запитання 1

  На якому з рисунків зображено графік функції у= |х| -3 ?

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

Запитання 2

  Областю значень функції у = f(x) є проміжок [-4; 6] . Знайти область значень функції у = (1/4)⋅f(x).

варіанти відповідей

[-16; 64]

[-4; 4]

[-1; 4]

[-4; 16]

визначити неможливо

Запитання 3

 Областю визначення функції у = f(x) є проміжок [-4; 6] . Знайти область визначення функції у = f(2x).

варіанти відповідей

[-8; 12]

[-2; 3]

[-4; 3]

[-2; 8]

визначити неможливо

Запитання 4

  На рисунку зображено графік функції у = f(x). На якому з рисунків зображено ескіз графіка у = f( - x) ?

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

Запитання 5

1.    Графік функції у= х3 зсунули ліворуч на 4 одиниці й відобразили симетрично відносно осі х. Графік якої функції отримали в результаті таких перетворень ?

варіанти відповідей

у = - (х - 4)3

у = - (х + 4)3

у = (- х )3 - 4

у = ( - х )3 + 4

у = (х + 4)3

Запитання 6

  У результаті яких послідовних перетворень із графіка функції у = f(x) можна отримати графік функції у = f(2x + 6) ?

варіанти відповідей

Стиском до осі у удвічі й паралельним перенесенням ліворуч на 6 одиниць

Розтягом від осі у удвічі й паралельним перенесенням ліворуч на 6 одиниць

Стиском до осі у удвічі й паралельним перенесенням ліворуч на 3 одиниці

Стиском до осі у удвічі й паралельним перенесенням праворуч на 3 одиниці

Розтягом від осі у удвічі й паралельним перенесенням ліворуч на 3 одиниці

Запитання 7

  Областю визначення функції у = f(x) є проміжок [0; 2] . Знайти область визначення функції у = f( (x/2) - 4).

варіанти відповідей

[-4; -2]

[4; 5]

[-8; -4]

[4; 8]

[8; 12]

Запитання 8

  На якому з рисунків зображено графік функції у = (х – 1) / ( х – 2) ?

варіанти відповідей

а

б

в

г

д

Запитання 9

Ескіз графіка якої з наведених функцій зображено на рисунку ?

варіанти відповідей

у = ( | х| +1)1/2

у = ( | х| -1)1/2

у = - ( | х + 1| )1/2

у = - ( | х| +1)1/2

у = - ( х +1)1/2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест