Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Фразеологізмом є вжитий у тексті вислів
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Окремо у цьому тексті пишуться слова
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Прийменником є виділене слово
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Вставне слово вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Лднорідні означення вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1)З/далеку гора Княжа як бурий ведмiдь, що розлiгся на березi рiки. (2) Пливучи в човнi,наближаєшся до цього горбатого ведмедя, котрий переднi волохатi лапи витягнув низькими кручами ген-ген уперед, поклавши на них довгу морду. (3) Кинеш на неї око — і побачиш нашорошене вухо, яке i вві/снi не опускається й приплющений лоб. (4) Цей ведмiдь спить на березi рiки не тiльки в/зимку, а й улiтку, коли, здається, грiх не проснутись i не поласувати
духмяними, запашними ягодами та медом диких бджiл. (5) Вiн втрачає свої ведмежi обриси, коли наближаєшся в човнi до берега. (6) Ти вже не бачиш нi простягнутих у/перед лап, нi могутнього горбатого хребта. (7) Перед тобою тiльки гористий берег, а на розлогих зелених кручах живими зморшками брижиться лiс.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Власну назву написано правильно в усіх словосполученнях рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах у рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Префікс при- треба писати в усіх словах у рядку
Неправильно утворено ім’я по батькові
Закінчення -а має іменник у рядку
Граматично НЕправильне продовження речення «Опановуючи новий матеріал, …»
Неправильно побудовано словосполучення
Подвоєння літер відбувається у всіх словах у рядку
Правильно вжито дієслівну форму в реченні
Кома перед і ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)
Літера у ставиться в реченні «Майстерно (1)плітає Є. Гуцало (2) пейзаж різноманітні запахи:«Згадую село, (3) якому ми тоді жили, і (4) моїй уяві постають літні вечори, і (5) душу мою лине елегія смеркання...» на місці цифри
Граматичну помилку допущено в реченні
Через дефіс пишуться всі прислівники в рядку
Поширеним є речення
Підкреслена буква позначає той самий звук в усіх словах у рядку
З’ясуйте, який вид підрядного речення можна приєднати до поданого головного
Привильні приклади вживання тире
З'ясуйте види чотирьох односкладних речень
Правильно дібрані антоніми до чотирьох поданих слів
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
(1)Коли б (2)усі (3)одурені прозріли,
Коли (4)б усі убиті ожили,
То небо, від прокльонів посіріле,
Напевно, репнуло б від сорому й хули.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома