(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Замість пропуску в другому реченні можна поставити всі слова, ОКРІМ
Правильно написано всі слова в рядку
Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Виділене слово вжите в невластивому йому значенні в реченні
Позначте, у якому рядку всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення –у (-ю)
Правильні особові форми дієслів наведено в рядку
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні
Однакову кількість звуків і букв має кожне слово в рядку
Поширене означення НЕ відокремлюється в реченні (розділові знаки пропущено)
Граматично правильне продовження речення «Обираючи стиль одягу,...» подано в рядку
Спільнокореневими до слова зір є всі слова, ОКРІМ
Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Людство давно та всерйоз замислюється над тим, як обмежити свій, найчастіше небажаний, вплив на живу природу, як регулювати клімат, стримуючи цим темпи глобального потепління.
Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Людство давно та всерйоз замислюється над тим, як обмежити свій, найчастіше небажаний, вплив на живу природу, як регулювати клімат, стримуючи цим темпи глобального потепління.
Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Людство давно та всерйоз замислюється над тим, як обмежити свій, найчастіше небажаний, вплив на живу природу, як регулювати клімат, стримуючи цим темпи глобального потепління.
Визначте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
Людство давно та всерйоз замислюється над тим, як обмежити свій, найчастіше небажаний, вплив на живу природу, як регулювати клімат, стримуючи цим темпи глобального потепління.
Доберіть приклад до випадку вживання коми між однорідними членами речення
Доберіть приклад до випадку вживання коми при відокремленому члені речення
Доберіть приклад до випадку вживання коми між частинами безсполучникового речення
Доберіть приклад до випадку вживання коми між частинами складносурядного речення
Замініть фразеологізм "до сьомого поту" одним словом
Замініть фразеологізм "на всю губу" одним словом
Замініть фразеологізм "з притиском" одним словом
Замініть фразеологізм "на чистоту" одним словом
Рядки
Ця дівчина не просто так, Маруся.
Це – голос наш. Це – пісня. Це – душа
характеризують автора твору
«…Тут кривавого вина недостало; тут пир докінчили хоробрі русичі…», – так у «Слові про похід Ігорів» зображено
Рядки:
«Не поет – бо це ж до болю мало,
Не трибун – бо це лиш рупор мас»
характеризують
«По одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду – старий козарлюга» – сказано про персонажа
Життєпис злочинця, зображений на широкому суспільному тлі, є темою твору, де персонаж
Образ Вічного революціонера оспівано в поезії
На тлі Другої світової війни розгортаються події твору
«Ми з нею рідні. Ми з одного кореня. Мабуть, один лелека нас приніс. Батьки у нас безстрашні й невпокорені і матері посивілі від сліз», – так про себе й Марусю Чурай говорить
Прочитайте поезію Івана Франка та виконайте завдання
Як почуєш вночі край свойого вікна,
Що щось плаче і хлипає важко,
Не тривожся зовсім, не збавляй собі сна.
Не дивися в той бік, моя пташко!
Се не та сирота, що без мами блука,
Не голодний жебрак, моя зірко;
Се розпука моя, невтишима тоска,
Се любов моя плаче так гірко
У творі використано
Про якого письменника сказано:
«Охотське море. Тайга. Тундра. Звіроловство. Були там поселення давно осілих наших людей з України. Все це, сказати щиро, було мені навіть цікаво. Але згодом мене охопила страшна туга за Україною. Непереможна. Отож сів я на поїзд і рушив на захід. У Томську мене перехопила залізнична агентура НКВС»
Про якого письменника сказано:
«У моєму сміхові завжди бачив народ: хорошого чоловіка, привітну жінку, дівчину веселооку, дитину, бабу з дідом… І так мені хотілося, щоб усміхнулися они, щоб веселі вони були, радісні, хороші…»
Про якого письменника сказано:
«Я написав «Україну в огні» з огненним болем у серці і палким стражданням за Україну, що перебувала в німецьких лапах, з болючим жалем і страхом за її долю…»
Про якого письменника сказано:
«І коли мені частина критики закидає «хуторянську ворожість» до міста, то я собі можу закинути тільки невдячність проти села. Але занадто вже довго жили ми під стріхами, щоб лишатися романтиками їх»
Цитата якого письменника:
«Життя моє не дуже добре, трудне і невеселе. Проте до всього привикають люде, привик і я терпіти помаленьку… пишу одну повість про діда, батька, матір і про все, одне слово, сосницьке життя, ще коли я був маленьким…»
Цитата якого письменника:
«Арешт Ялового – це розстріл цілої Генерації… За що? За те, що ми були найщирішими комуністами? Нічого не розумію. За Генерацію Ялового відповідаю перш за все я…»
Цитата якого письменника:
«Вибравши для комедії “Мина Мазайло” тему – міщанство й українізація, я, в першу чергу, звернув увагу на криштально витриману ідеологічну установку п’єси, зважував кожну дію, вивіряв кожне слово»
Цитата якого письменника:
«Були на полюванні. Не вбили і не застрелили нічого. Для мене це – типове явище. Коли я приходжу, як завжди, додому “попом”, без нічого, – всі спокійні»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома