Підсмкова контрольна робота з алгебри 10 класу (2 варіант)

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 133 рази
16 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення функції в точці 2: у(х)=2/(х-4)+(х+3)

варіанти відповідей

2

-4

4

-2

Запитання 2

Дослідіть функцію на парність у(х)=х² + 7х 

варіанти відповідей

парна

 непарна

 ні парна ,ні непарна

 не можна дослідити

Запитання 3

Винесіть множник з-під кореня √180


варіанти відповідей

5√10

6√5

9√5

5√6

Запитання 4

Обчисліть ∜0,0081⋅12960000


варіанти відповідей

81

36

18

27

Запитання 5

Спростити вираз: (√17+√5)(√17-√5)

варіанти відповідей

 8

12

-12

9

Запитання 6

Обчисліть ∜(6-√20)⋅∜(6+√20)

варіанти відповідей

 4

 -2

 3

2

Запитання 7

Обчислити: 625¹∕⁶⋅625¹∕³⋅625⁻¹∕⁴

варіанти відповідей

 25

 15

 5

 0,25

Запитання 8

Розв'яжіть рівняння.х⁻²∕³=4

варіанти відповідей

- 8

  8

  1/8

  - 1/8

Запитання 9

Які з рівностей є тотожностями 

варіанти відповідей

 sin²x + cos²x = 1

 tgx = cosx/sinx

 cos2x = cos²x - sin²x

  2sinxcosx = sin2x

sin (180 + x) = - cosx

  cos (x + y) = cosx*cosy - sinx*siny

Запитання 10

Установити відповідність між функцією та її похідною

1. y(х)=sin2x            

2. y(х)=x·cos2          

3. y(х)=sin2  

              

 А y'(х)=0  

 Б y'(х)=2cos2x

 В y'(х)=sin2x    

 Г y'(х)=2sinx

Д y'(х)=cos2                         


варіанти відповідей

 Г Д В

 Д Г А

  Б Д А

 Б В А

Запитання 11

Спростіть вираз: (1-cosα)(1+cos(-α))

варіанти відповідей

 cosα

sinα

 sin²α

 cos²α

Запитання 12

Установити відповідність між рівнянням та його коренями

1. 2+sin 3x =1

2. 2cos 2x -1=0

3.√x- 4∜x +3 =0

A 1;81

Б (-1)ⁿ π/18+ π/3n, nє Z

В ± π/6 +πn, nє Z

Г -π/18 +π/3n, nє Z

Д 1;9

варіанти відповідей

Г Б Д

  Б В А

 Г В Д

  Б В Д

Запитання 13

Знайдіть добуток найбільшого і найменшого значення функції f(x) = x⁴ - 2x² + 3 на відрізку [0;2].

варіанти відповідей

18 

  22    

 72    

  54      

  27

Запитання 14

За якою схемою можна дослідити вастивості функції для побудови її графіка?

 

варіанти відповідей

 1. Знайти область значеня функції.

2. Дослідитти функцію на парність, непарність, одиничність (для тригонометричних функій)

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат .

4. Знайти похідну та критичні точки функції.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графіки функції.

 1. Знайти область визначення функції.

2. Дослідити функцію на парність, непарність, одиничність (для тригонометричних функій)

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат .

4. Знайти похідну та критичні точки функії.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графіки функції.

  1. Знайти область визначення функції.

2. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графіки функції

3. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат .

4. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

5. Знайти похідну та критичні точки функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. Дослідитти функцію на парність, непарність, одиничність (для тригонометричних функій)

1. Знайти похідну та критичні точки функції.Знайти область визначення функції.ц

2. Знайти точки перетину графіка функції з осями координат.

3. Дослідитти функцію на парність, непарність, одиничність (для тригонометричних функій).

4. Знайти область визначення функції.

5. Знайти проміжки зростання, спадання та екстремуми функції.

6. Дослідити поведінку функції на кінцях проміжків області визначення, якщо це можливо.

7. За потреби знайти ще кілька точок графіка та використовуючи отримані результати, побудувати графіки функції.

Запитання 15

Дослідити на зростання і спадання та на екстремуми функцію ƒ(х)=2+4,5х²-х³

варіанти відповідей

 Проміжки зростання:(-∞;0] і [ 3; +∞);проміжок спадання [0;3]

хⁱmin=3 ƒ(3)= -24 Xmax=0 ƒ(х)=3

 Проміжок зростання (-∞ ;0]; проміжок спадання (3; ∞)

хmin =3 ƒ(3)=-25 Хmax =0 ƒ(0)=2

 Проміжок зростання [0;3] ; проміжок спадання ( -∞; 0] і [3 ; ∞).

хmin=0 ƒ(x)=2 ; Xmax=3 ƒ(3)=-15,5

 Проміжок зростання [0 ; 3]; проміжок спадання (-∞; 0] та [3 ; ∞]

Естремумів функція не має.

Запитання 16

Тіло рухається прямолінійно за законом S(t) = 3/2 t² - 4t + 3 (час t вимірюється в секундах, S - у метрах). Знайдіть швидкість тіла в момент часу: 1) t = 2.

варіанти відповідей

варіанти відповідей

 1

 2

  3

 10

 20

 30

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест