Наслідки контрнаступу радянських військ у першій половині 1942р.:
Наслідок розгрому німецького унруповання під Корсунем-Шевченківським:
Вкажіть ім'я діяча національно-визвольного руху зображеного на фото:
Суть політики радянізації західних областей у період "відбудови":
У якому році відбувалася подія, відображена в уривку з історичного джерела:
"У теперішній ситуації, коли завдяки героїчним подвигам і славній перемозі Радянського Союзу всі українські землі з'єдналися разом ... собор постановляє скасувати постанови Берестейського Собору 1596 р., ліквідувати унію ... і повернутися до нашої батьківської православної віри і Руської Православної Церкви..."?
Прочитайте факти біографії історичного діяча й укажіть його.
"Роки життя - 1907-1950. Український військовий і громадсько-політичний діяч. Член УВО-ОУН, в'язень польських тюрем. Головний командир УПА з 1943 р. Загинув у бою під Львовом".
Художниця, авторка картини "Хліб" (на фото).
Вкажіть представників науки:
Прочитайте уривок і вкажіть ознаку економічного розвитку, про яку йдеться в тексті.
"Завдання семирічки в галузі сільського господарства ми повинні виконати за п'ять років, а багато колгоспів і радгоспів, і навіть - за ще більш короткі строки... Україна повинна збільшити виробництво м'яса не менш, ніж на одного мільйона тонн, або в два рази проти 1958 р.".
Укажіть прояви політичних форм опору "шістдесятників".
Особливості економічного розвитку в 70-х - на початку 80-х рр.:
Про кого з громадських діячів ідеться в спогадах сучасника:
"... За своїм покликанням і з ласки Божої - поет. Він поет не тільки непересічний, а рідкісний своїм талантом і культурою. Доля призначила йому в житті ще й роль політв'язня..."?
Характерна риса соціального розвитку в 70-х - першій половині 80-х рр.:
Скульптор, автор пам'ятника засновникам Києва, який зображений на фото.
Політики, які підписали домовленості у Біловезькій Пущі:
Політик, зображений на поданій світлині:
Укажіть важливі події зовнішньої політики України в 2014-2019рр.
Прочитайте уривок з документа й укажіть події, про якійдеться в тексті
"Ті, хто погано засвоює уроки історії, залишаються на другий курс. Тим, хто марнує шанс стати європейцем, історія надає шанс ще раз. Раніше якось обходилося. Цього разу ціна нашого неуцтва виявилася аж занадто високою. Це не перемога, це просто шанс. Ще один. Усе що сталося, має залишитися в нашій пам'яті... Страшно ж не те, що іншого шансу не буде. Просто ще один такий шанс ми не переживемо".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома