Підсумкова діагностична робота за І семестр. Алгебра, 9 клас

Додано: 26 грудня
Предмет: Алгебра, 9 клас
13 запитань
Запитання 1

Розв’яжіть нерівність 8 + x ≤ 0.

варіанти відповідей


[8;+∞)


[-8;+∞)


(-∞; 8)

(-∞; -8]


Запитання 2

Розв’яжіть нерівність 10< 24 – 2х .

варіанти відповідей

 (-∞; 3)  

 (3; +∞) 

(-∞; 2) 

 (2; +∞) 

Запитання 3

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –3.

варіанти відповідей

8

10

-8

-10

Запитання 4

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

(0; 4)

(6; 4)

(-5; 3)

(3; -5)

Запитання 5

Функція задана формулою f(x)= x2– 1. Знайти f(3);

варіанти відповідей

-8

1

3

8

Запитання 6

Яка з функцій є квадратичною?

варіанти відповідей

y=x2+3x-1

y=x+10

y=1 ∕ x3

y=x-1

Запитання 7

Графіком квадратичної функції є ...

варіанти відповідей

парабола

гіпербола

пряма

коло

Запитання 8

Вітки параболи, заданої формулою у=2x2+3x-1, напрямлені

варіанти відповідей

вверх

вниз

неможливо визначити

Запитання 9

Графік якої функції зображено малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 10

Порівняти числа а і в, якщо а - в = -5,2

варіанти відповідей

 а > в

  а = в

 а < в


  визначити неможливо

Запитання 11

Графік функції y=x2 перенесли на 6 одиниць вправо та 3 одиниці вниз. Вкажіть формулу отриманої функції.

варіанти відповідей

y=(x2 - 6) - 3

y=(x - 6)2 - 3

y=(x + 6)2 - 3

y=(x + 6)2 + 3

Запитання 12

Знайти область визначення функції

варіанти відповідей

x<2

x>-2

x<=2

x>=-2

Запитання 13

Вкажіть за графіком нулі функції

варіанти відповідей

3;0

-1;1

-1;3

1;3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест