Підсумкова діагностична робота за І семестр. Алгебра, 9 клас. Сімейна форма навчання.

10 запитань
Запитання 1

Розв’яжіть нерівність 10< 24 – 2х .

варіанти відповідей

 (-∞; 3)  

 (3; +∞) 

(-∞; 2) 

 (2; +∞) 

Запитання 2

Відомо, що 5<а<10. Оцініть значення виразу: 2а - 4

варіанти відповідей

6<2а-4<16

16<2а-4<6

10<2а-4<20

14<2а-4<24

Запитання 3

Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей

варіанти відповідей

1; 2; 3; 4; 5

1; 2; 3; 4

2; 3; 4

2; 3; 4; 5

Запитання 4

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –3.

варіанти відповідей

8

10

-8

-10

Запитання 5

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень...

варіанти відповідей

 (–∞; 5) 

 (3; 5)

 (–∞; 3)

 (2; 4)

Запитання 6

Графік якої функції зображено малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 7

Графік функції y=x2 перенесли на 6 одиниць вправо та 3 одиниці вниз. Вкажіть формулу отриманої функції.

варіанти відповідей

y=(x2 - 6) - 3

y=(x - 6)2 - 3

y=(x + 6)2 - 3

y=(x + 6)2 + 3

Запитання 8

Розв'яжіть систему нерівностей і вкажіть найбільший цілий розв'язок

варіанти відповідей

0,5

1

-1

0

Запитання 9

Знайти область визначення функції

варіанти відповідей

x<2

x>-2

x<=2

x>=-2

Запитання 10

Назвати область визначення функції.

варіанти відповідей

(-3: 6)

⌊-4;9⌉

(-4;9)

(7; -4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест