Зазначте, у якому реченні пропущено тире між підметом і присудком.
З’ясуйте, в якому з речень пропущена двокрапка після узагальнювального слова перед однорідними членами
Укажіть рядки, де допущено помилки в написанні частки не зі словами:
Яке з речень побудоване за схемою: «П, - а, - п»?
Визначити складнопідрядне означальне речення
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Складним із різними видами зв’язку є речення:
Окремо треба писати обидва слова в рядку:
Через дефіс потрібно писати всі слова в рядку:
Правильно утворено просту форму ступенів порівняння прислівників
Усі слова є прислівниками в рядку
Помилку допущенно у творенні іменника
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Літеру з треба писати на місці крапок в усіх словах рядка
Помилку допущено в утворенні форми наказового способу дієслова
Усі іменники середнього роду в рядку
Двокрапку треба поставити в реченні рядка
З’ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні
А навколо гречки вже все покошено, і біло-жовті ожереди двома велетенськими крижинами застигли на яскравій стерні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома