Контрольна робота

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 49 разів
33 запитання
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому в усіх словах відбуваєть­ся подвоєння літер:


варіанти відповідей

від..аль, старан..ий, нал..ю

узбереж..я, розкіш...ю, ніжніст..ю

численніст..ю, розріс..я, священ..ик

стат..ею, без сон..ий, вирощен..ий

бов..аніти, без..убий, ..вічливий

Запитання 2

Укажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропуску пишеться літера И:

варіанти відповідей

ц..стерна, д..намо, х..рург

Амер..ка, мерс.., соц..ологія

с..лует, д..плом, Шексп..р

бр..гада, реж..м, арх...в

реч..татив, такс..ст, Лейпц..г

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі іменники у формі Р.в. однини мають закінчення -у (-ю):

варіанти відповідей

Крим, зошит, театр

Байкал, університет, понеділок

продукт, характер, сік

Тернопіль, вид, вишняк

ромб, Казахстан, президент

Запитання 4

Укажіть рядок, у якому в усіх словосполучен­нях на місці пропуску вживається прийменник у.

варіанти відповідей

висновок ... статті, експонат ... музеї, птах ... небі, участь ... форумі

поїхати ... відрядження, наймиліше ... світі, по­класти ... узголів'я

побувати ... Львові, квітник ... саду, залишиться ... спогадах, купити ... аптеці

вишня ... цвіту, мешкала ... Індії, оселя ... рушни­ках, віра ... безсмертя

перебував ... Ватикані, запевнили ... добросусідстві, приведення ... відповідність, заявити ... від­повідь

Запитання 5

Установіть тлумачення фразеологізму нога за ногою:


варіанти відповідей

іти один за одним

бути дуже пригніченим

пересуватися дуже повільно

досягнути мети без надмірних зусиль.

Запитання 6

Установіть відповідність між способом слово­творення та словом:

1 префіксальний                           А оздоровити

2 суфіксальний                             Б чорноземний

3 префіксально-суфіксальний     В лісосмуга

4 складання основ                        Г випросити

                                                      Д виліт


варіанти відповідей

1Д 2Б 3А 4В 

1Б 2Д 3А 4В 

1Д 2А 3Б 4В 

1Д 2Б 3В 4А 

Запитання 7

Установіть відповідність між словом і його ха­рактеристикою:

1 у слові на один звук більше, ніж букв;          А рояль

2 у слові на один звук менше, ніж букв;           Б дзьоб

3 у слові однакова кількість звуків і букв;        В люлька

4 у слові на два звуки більше, ніж букв;           Г ящірка

5 у слові на два звуки менше, ніж букв            Д щириця


варіанти відповідей

1д 2В 3А 4Г 5Б 

1В 2Г 3А 4Г 5Б 

1Г 2А 3В 4Г 5Б 

1Г 2В 3Г 4А 5Б 

1Г 2В 3А 4Б 5Г 

Запитання 8

Укажіть ряди спільнокореневих слів:

варіанти відповідей

губа, губний, губити

жадібний, жало, жалити

дрібний, дрібнити, подрібнений

Запитання 9

Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з префіксом при-:

варіанти відповідей

пр..боркати, пр..гірок, пр..свячений, пр..красний

пр..голомшити, пр..краси, пр..вабливо, пр..марний

пр..мхливий, пр..вілля, пр..звище, пр..права

пр..будувати, пр..гнічений, пр..зирливо, пр..солити

Запитання 10

Установіть тлумачення фразеологізму носити маску:

варіанти відповідей

переховуватися від когось

приховувати справжню сутність

відрізнятися колом занять, світоглядом

створювати несприятливі умови

Запитання 11

Укажіть словосполучення, у яких ужито сло­ва, утворені переходом однієї частини мови в іншу:

варіанти відповідей

солодке печиво

сучасна операційна

м’який голос

учительська сім 'я

Запитання 12

Установіть відповідність між значеннями слів лівого та правого стовпчиків:

1 пастка    А відраза

2 каверза   Б облога

3 галузь         В тенети

4 осоруга.     Г галуззя

                    Ґ царина

                    Д спокуса

                    Е витівка


варіанти відповідей

1В 2Е 3Ґ 4А

1Д 2Е 3Ґ 4А

1В 2Г 3Ґ 4А

1В 2Е 3Ґ 4Д

Запитання 13

Установіть відповідність між способами слово­творення та словами:

1 безсуфіксальний                      А від’їхати, по-козацьки, доповідь

2 префіксально-суфіксальний Б дослідник, надійний, багатіти

3 суфіксальний                           В розповідь, перехід, запис

4 префіксальний                         Г по-новому, провулок, заземлити

                                                       Ґ прозелень, прадавній, залетіти 

варіанти відповідей

1В 2Г 3Б 4Ґ

1Г 2В 3Б 4Ґ

1В 2Б 3Г 4Ґ

1В 2Г 3Ґ 4Б

Запитання 14

Усі іменники належить до чоловічого роду в рядку

варіанти відповідей

Край, тюль, кіно, розпач

Дріб, аташе, поні, путь

Насип, денді, професор ,лось

Кравченко, суддя, каліка, суфле

Запитання 15

Усі іменники іншомовного походження жіночої роду в рядку

варіанти відповідей

Мадам, Ай-Петрі, Міссісіпі, ООН

сіті, Ніца, піца, кольрабі

Фрау, какаду, колібрі, Борнео

Поні, Бетті, шасі, фламінго

Запитання 16

Усі іменники мають лише форму множини в рядку

варіанти відповідей

Вершки, пісок, двері, білила

Заздрощі, Чернівці, збитки, збирачі

Фінанси, перила, граблі, штани

Оглядини, вина, крупа, страждання

Запитання 17

Усі іменники належить до ІІ відміни в рядку

варіанти відповідей

Ніч, Данило, теля, вісь

Узлісся, стрілець, обрій, валок

Ліхтар, заполоч, селище, квиток

Характер, резюме, поле, Дніпро

Запитання 18

Тільки іменники м’якої групи відмінювання подано в рядку

варіанти відповідей

Мрія, бухгалтер, земля, волосся

Насіння, півень, лінія, газетяр

плече, якір, сім’я, море

Ігор, суддя, яблуня, ліхтар

Запитання 19

Усі іменники ІІ відмінни, що закінчуються на Р, належить до твердої групи в рядку

варіанти відповідей

Шахтар, каменяр, плугатар, монітор

Семафор ,проводир ,футляр, казкар

Касир, стовбур, снігур, сувенір

Звір, лікар, майстер, Явір

Запитання 20

Усі іменники, що закінчується на Р, належить до м’якої групи в рядку

варіанти відповідей

Протектор, ювіляр, жир, відвар

Хор, комар, бондар, пролетар

Інвентар, кобзар, писар, буквар

шофер, гіпюр, каламбур, гектар

Запитання 21

Усі іменники ІV відміни записано в рядку

варіанти відповідей

Ім’я, лоша, пташеня, пташенятко

Каченя, каченятко, плем’я, тім’я

Коліща, левеня, оленя, дитятко

Соколя, шпача, дитинча, ноженя

Запитання 22

Правильно записані всі іменники І відміни в орудному відмінку однини в рядку

варіанти відповідей

Лисицею, грушою, вишнею, Марією

Мрією, Ілльою, сестрою, вежою

Землею, душею, мишою, суддьою

Межею, Докією, піснею, лікарнею

Запитання 23

Усі іменники в родовому відмінку однини мають закінчення -у (-ю) у рядку

варіанти відповідей

Жаль, Байкал, сантиметр, степ

Китай, прогін, звіробій, дозвіл

Край, парламент, Львів, цемент

Сміх, бінокль, розум, слух

Запитання 24

Правильно записано всі відмінкові форми іменників у рядку

варіанти відповідей

Сосон, гривнів, поверхонь, столітть

Попадей, суддів, статей, облич

Тон, поколіннь, ванн, Ігором

Комаром, столярем, веж, солдатів

Запитання 25

Виділені іменники мають форму знахідного відмінка в усіх реченнях , КРІМ

варіанти відповідей

І я прийду в життя твоє

У морквиночку, тую ж квітоньку не прополеш із того світоньку

Лункі октави дальніх голосів запише обрій у вечірній простір

І до віків благенька приналежність переростає в сяйво золоте

Запитання 26

   Визначте всі можливі словосполучення поданого речення Добре тоді відпочив у садибі вранці та ввечері Іванко:

варіанти відповідей

добре відпочив, у садибі відпочив, відпочив Іванко, добре у садибі, добре вранці, тоді відпочив, добре ввечері;

у садибі відпочив, вранці та ввечері, добре відпочив, відпочив у садибі, добре вранці, відпочив тоді;

добре відпочив, відпочив Іванко, відпочив у садибі, відпочив вранці, тоді відпочив, добре ввечері, добре вранці; 

добре відпочив, відпочив у садибі, відпочив вранці, відпочив ввечері, тоді відпочив, добре у садибі, добре ввечері, добре вранці, тоді у садибі

Запитання 27

    Оберіть рядок, у якому правильно визначено граматичну основу Жити – це не значить тільки брати…:

варіанти відповідей

підмет – брати, присудок – жити;

підмет – жити, присудок – це не значить брати;

підмет – жити, присудок – брати;

підмет – жити, присудок – це значить тільки.

Запитання 28

   Оберіть речення, у якому прикладку НЕ ТРЕБА писати через дефіс (окремі розділові знаки пропущені):

варіанти відповідей

Слово зозуля ніжно-зелене, мов пух на вербі.

Лікую рани словом деревієм, безсмертним подорожником листом.

Поети браття, пасинки епохи, у нас душа болить за рідний край.

Осінь тихенько на землю спускається, крилами хмарами небо вкриває. 

Запитання 29

Визначте складнопідрядне речення з підрядним означальним

варіанти відповідей

Де діти перестають любити і поважати батьків, там кінець усьому.

Поле вступило у тінь, бо наплинули з обрію хмари.

Угорі озвалися ті журавлі, які взяли літо на крила і летіли з ним у далекий вирій.

Куди кінь з копитом, туди і жаба з хвостом.

Запитання 30

  Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки при прямій мові:

варіанти відповідей

«Не вчіть яблуню родити яблука», – писав великий Сковорода, – «Краще відженіть від неї свиней».

Ти все просиш – «Поясни таємницю весни…».

Я кричала, надриваючись: «Мамо!» – на зелену упавши траву…

«Вузька, важка до добра дорога». – Се сказано десь у Письмі Святому.  

Запитання 31

   Оберіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки:

варіанти відповідей

Була б я зіронькою в небі: не знала б ні туги, ні жалю.

Вже соковито не шумить трава, вона лягла зів’ялою під ноги.

Веселому меншому братові хотілося говорити; старший знехотя кидав по кілька слів.

І не треба долі дорікати – всіх не може обігріть вона.

Запитання 32

   Укажіть рядок, у якому в усіх словах наголос падає на перший склад:

варіанти відповідей

небо, десять, фартух, графіка;

майже, зошит, кладка, п’ятниця;

мова, око, липкий, радість;

подруга, дочка, решето, спина.

Запитання 33

   Укажіть рядки, у яких записано тільки фразеологізми:

варіанти відповідей

викидати коника, частувати кашею, крапля в морі, летіти на крилах;

курям на сміх, легка сумка, легка рука, кров обізвалася;

летіти на крилах, чути крила за плечима, погладити котика, коти шкребуть на серці;

топтати в болото, накрити мокрим рядном, як сніг на голову, точити ляси.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест