Підготовка до підсумкової контрольної роботи з алгебри

Даний тест для ознайомлення із завданнями, які будуть задані на підсумковій контрольній роботі з алгебри та для ПІДГОТОВКИ.

Тест НЕ обмежений у часі.

Тест Не обмежений кількістю спроб!

ОДНАК!!! За його виконання, (окрім письмового завдання) будуть бонусні бали на підсумковій.

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 350 разів
15 запитань
Запитання 1

Вкажи розв’язок рівняння: 2х-3=3х-4

варіанти відповідей

-1

0

1

коренів немає

Запитання 2

 Спрости вираз: (х2)4·х3.

варіанти відповідей

 х9

х10

х11

х14

Запитання 3

Подай у вигляді стандартного многочлена вираз: (х-у)2.

варіанти відповідей

х2+2ху+у2

х2-2ху+у2

х22

х22

Запитання 4

Знайди значення функції у=х+5, якщо аргумент дорівнює 3.

варіанти відповідей

8

7

2

-8

Запитання 5

Розклади на множники многочлен: 15х2 - 5ху

варіанти відповідей

5х(3х-у)

5х(3-у)

15х(х+у)

3х(5х+у)

Запитання 6

Спрости вираз: m+3 - (2m - 5)

.     

варіанти відповідей

3m - 5

-m - 2

m - 2

-m + 8

Запитання 7

Обчисли: (-7)2 - 52

варіанти відповідей

24

33

39

81

Запитання 8

Не виконуючи побудови, вкажи точку, через яку проходить графік функції: y = -3x - 6

варіанти відповідей

A(-1; -3)

B(2; 0)

C(-1; -9)

D(0; 6)

Запитання 9

Дано функцію у=6х+4. Знайди значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 5.

варіанти відповідей

1

1,5

Запитання 10

Спрости вираз: (x + 3)² − x(x − 4).

варіанти відповідей

4x + 9;

10x + 9.

2х² + 10x + 9;

 2x + 9;

Запитання 11

 Розв’яжи систему рівнянь способом додавання, та знайди х+у: 

варіанти відповідей

 -3

-4

4

3

Запитання 12

Спрости вираз (x + 3)² − x(x − 4).

варіанти відповідей

4x + 9;

10x + 9.

2х² + 10x + 9;

 2x + 9;

Запитання 13

Сергій задумав число. Якщо його помножити на 3, від добутку відняти 4, то вийде 5. Яке число задумав хлопчик?


варіанти відповідей

1

3

5

7

Запитання 14

Розв'яжи систему рівнянь

7х - у = 10

5х + у = 2,

та вкажи її розв'язки


варіанти відповідей

(1;3)

(3;1)

(-1;3)

(1;-3)

Запитання 15

Завдання, які треба буде виконувати письмово (для ознайомлення)

варіанти відповідей

Функцію задано формулою y = -2x + 4

Знайди:

а) значення функції при x = -1 та x = 1;

б) координати точок перетину графіка даної функції з осями координат; 

в) заповніть порожні клітинки таблиці для даної функції.

х| - | - | 5 | -3

у| 6 | -4 | - | -

 Побудуй графік функції у = -2x + 5 і y = -1.

та знайди координати точки їхнього перетину

Доведи тотожність(на контрольній буде тільки один! приклад):


а) 4(7х - 1) + 3х = 31х – 4;

б) 2c = 12c - 5(2c +3) +15

.

Спрости вираз (на контрольній буде тільки один! приклад):


а) 4m(3 +5m) - (m +1)(m - 2);

б)(5a + 4b)2 - (3a - b)(7a - 16b);

в) (5x + 3y)2 - (2x - y)(4x - 9y);

г) (5x - 4y)2 - (3x +2y)(y - 5x)

Розв'яжи рівняння:


а) (1 - x)(2 - x) = (x +3)(x - 4);

б) 3(x +4) - 2(x - 6) = 18 - x;

в) 5(x +3) - 4(x -2) = 19 - x

Розв'яжи систему рівнянь:


а) { 3x + 4y = -11,

{ -4x +3y = -2.


б) { -2x + 5y = -1,

{ 5x +2y = -12.


в) { -3x + 4y = -9,

{ 4x +3y = -13.


За 5 кг апельсинів і 4 кг лимонів заплатили 31 грн. Скільки коштує 1 кг апельсинів і скільки коштує 1 кг лимонів, якщо 7 кг апельсинів дорожче за 5 кг лимонів на 1 грн?

За 2 год мотоцикліст долає таку саму відстань, що й велосипедист за 5 год. Швидкість мотоцикліста на 27 км/год більша за швидкість велосипедиста. Знайти швидкість кожного з них

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест