Підсумкова контрольна робота

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 442 рази
12 запитань
Запитання 1

Одна з сторін прямокутника у 5 разів більша за другу, а його периметр дорівнює 36см. Знайдіть сторони прямокутника.


варіанти відповідей

 3см і 15см

4см і 20см

5см і 25см

 7см і 35см

Запитання 2

Основи трапеції відносяться як 4:7, а середня лінія дорівнює 44см. Знайдіть основи трапеції

варіанти відповідей

20см і 35см

28см і 49см

 24см і 42см

 32см і 56 см

Запитання 3

У прямокутному трикутнику гіпотенуза дорівнює 13см, а один з катетів -- 12см. Знайдіть периметр трикутника

варіанти відповідей

30см

40см

35см

45см

Запитання 4

У прямокутному трикутнику ABC ( ∠C=90°) AB=15см, sinA=0,6.

Знайдіть катет BC

варіанти відповідей

7см

9см

8см

10см

Запитання 5

Знайти периметр квадрата, який має таку площу як прямокутник зі сторонами 1 см і 9 см.


варіанти відповідей

18 см

14 см

12 см

16 см

Запитання 6

Сторони трикутника пропорційні числам 2, 3 і 4. Знайти найменшу сторону подібного йому трикутника, периметр якого дорівнює 27 см.

варіанти відповідей

6 см

9 см

3 см

12 см

Запитання 7

Визначте градусну міру центрального кута, вписаного в коло, якщо відповідний йому вписаний кут 600


варіанти відповідей

300

600

1200

1800

Запитання 8

Площа трапеції з основами 3 см і 9 см та висотою 2 см дорівнює …

варіанти відповідей

12 см2

6 см2

15 см2

17 см2

Запитання 9

Висота рівнобедреного трикутника проведена до основи дорівнює 3 см, а бічна сторона 5 см. Знайдіть площу трикутника.

варіанти відповідей

12 см2

18 см2

24 см2

40 см2

Запитання 10

Скільки кутів має опуклий многокутник, якщо їх сума дорівнює 10800?

варіанти відповідей

7

8

4

6

Запитання 11

Знайти кути паралелограма, якщо один з них 22 градуси


варіанти відповідей

22,158,158

22,157,159

22,22,22

22,157,157

Запитання 12

Знайти сторони трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють 10,12,11

варіанти відповідей

20,24,22

20,22,25

5, 6, 5,5

5,6,5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест