Всі записи, які необхідні для розвязання робити у чернетці та надіслати фото. Бажаю успіхів!
Для функції у=√х знайдіть значення у, яке відповідає значенню
х = 9
Яке з наведених чисел записане в стандартному вигляді?
Знайдіть значення арифметичного квадратного кореня √81
Яке з даних рівнянь не є квадратним:
Розв'яжіть рівняння 5x2 − 6x + 1 = 0.
Винести множник з-під знака кореня √1̅2̅5̅
Виконати дії:
Знайти значення виразу: (√3-2)2 +4√3
Яке з наведених неповних квадратних рівнянь не має коренів?
Розкладіть на множники квадратний тричлен: х² - 8х - 9
Розв'яжіть рівняння: x2 - 16x = 0
Графіком якої з наведених функцій є парабола?
Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу:
Подайте у вигляді степеня вираз (с⁻⁵)³ ∶ с⁻¹⁹.
При яких значеннях змінної має зміст вираз ?
Розв'яжіть рівняння
Знайдіть область визначення функції у = 6 ⁄(х2 + 5х)
Розв'яжіть рівняння, звівши його до квадратного: (х + 4)2 = 3х2 - 8
Розв'яжіть біквадратне рівняння: х4 - 13х2 + 36 = 0
Знайдіть два числа, якщо їх сума 47, а добуток 510.
Чому дорівнює сума і добуток коренів квадратного рівняння: x2 - 8x + 15=0 ?
Спростіть вираз √72+√32-√242
Знайдіть координати точки перетину графіків функцій: y=x² і y=8/х
Один робітник виготовляє 48 деталей на 1 год швидше, ніж другий робітник - 56 таких самих деталей. Скільки деталей виготовляє щогодини кожний робітник, якщо перший робить за годину на 2 деталі більше, ніж другий?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома