Підсумкова контрольна робота "Іменник, прикметник, числівник, займенник"

Додано: 27 березня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 651 раз
18 запитань
Запитання 1

1. Усі слова є іменниками в рядку

варіанти відповідей

А виконання, виконавець, виконавши

Б книгарня, книжник, книгозбірня

В соловей, соловенятко, солов’їний

Г зеленаво,зеленка, зелень

Запитання 2

2. Середній рід мають усі іменники варіанта

варіанти відповідей

А турне, ягня, весілля, Дніпро

Б дівча, збіжжя, бароко, меню

В немовля, плем’я, рілля, філе

Г пальто, канапе, віче, салямі

Запитання 3

3. До одного роду належать усі іменники в рядку

варіанти відповідей

А важіль, синтез, Прут, Алжир

Б веремія, сузір’я, стать, сутінь

В комашня, цуценя, харчо, рагу

Г коралі, цунамі, граблі, гроші

Запитання 4

4.Граматично правильне продовження речення «Ректорат університету щиро вітає з перемогою в олімпіаді…»

варіанти відповідей

А Степана Бондар

Б Василя Пономаренко

В Оксану Князевич

Г Світлану Дрімлюга

Запитання 5

5. До якісних належать усі прикметники варіанта

варіанти відповідей

А сучасний, чесний, громоподібний

Б дідівський, лункий, приязний

В гостинний, кольоровий, умілий

Г давній, серйозний, крутий

Запитання 6

6. За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників рядка

варіанти відповідей

А куля, ґрунт

Б плащ, груша

В велюр, плече

Г сіль, галузь

Запитання 7

7. Літеру и на місці пропуску необхідно писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

А політ..чний, гігієн..чний, фонет..чний

Б біометр..чний, біохім..чний, крит..чний

В алерг..чний, акуст..чний, пласт..чний

Г алегор..чний, генет..чний, юрид..чний

Запитання 8

8. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку

варіанти відповідей

А вужчий, більш тепліший, триваліший

Б ласкавіший, порожніший, активніший

В менш яскравий, скромніший, презліший

Г рідніший, багатший, більш сміливий

Запитання 9

9. Числівниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

А три, третій, третина, троє

Б четверо, чотири, чверть, четверті

В два, двійко, двоє, обидва

Г семеро, сімка, сьомий, сім

Запитання 10

10. Допущено помилку у відмінюванні числівника

варіанти відповідей

А шестидесяти семи

Б сорока вісьмома

В на двохстах п’яти

Г вісімдесятьма одним

Запитання 11

11. Правильною є відмінкова форма числівника

варіанти відповідей

А п’ятиста дев’яноста семи

Б п’ятистам дев’яностам сімом

В п’ятьмастами дев’яноста сьома

Д п’ятьохстах дев’яноста сімох

Запитання 12

12. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

А рівно одинадцята

Б  без двадцяти десята

В за двадцять сьома

Г десять хвилин на дев’яту

Запитання 13

13. Займенниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

А вам, мені, учора, хто

Б добре, чий, мене, казна-чого

В хтозна-де, чимось, цей,ти

Г себе, абищо, дехто, якась

Запитання 14

14. Виділене слово виступає займенником у реченні

варіанти відповідей

А Від  одного  удару дерево не падає.

Б  Одна  ластівка не робить весни.

В  Один  день блисне, а сім днів кисне.

Г  Одні  очі і плачуть, і сміються.

Запитання 15

15. Разом треба писати всі займенники рядка

варіанти відповідей

А будь/з/ким, аби/хто, де/який

Б де/хто, де/кого, будь/у/кого

В бозна/чому, аби/якій, ні/що

Г ні/ким, аби/що, де/котрий

Запитання 16

16. Потребує редагування речення

варіанти відповідей

А Усім нам дуже сподобалася модерна вистава.

Б Я прекрасно провів з ними час на вечірці.

В Завдяки ним ми вивчили кримськотатарську.

 Г Крім неї, ніхто більше не написав рецензії.

Запитання 17

17. Слово що є займенником у реченні

варіанти відповідей

А Мак облітає так швидко, що не встигає зів’янути.

Б Неба було так багато, що очі тонули в нім, як у мор.

В Як добре знати, що тебе веде твій власний шлях.

Г У парі з тобою ми будем любити усе, що на серце лягло.

Запитання 18

18. З’ясуйте, яким членом речення є займенник у поезії.

Весна відходить!

Запізніла вишня

Розгублено ій дивиться услід.

варіанти відповідей

А підмет

Б присудок

В додаток

Г означення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест